.

 

Dwie nowe menedżerki w 24/7Communication

dodano: 
06.05.2021
komentarzy: 
0

24/7Communication w kwietniu 2021 roku powiększyło zespół menedżerski. Pracę w agencji zaczęły Karolina Remiszewska (po lewej na zdjęciu głównym) i Emilia Maj. Odpowiadają za zespoły retail i e-commerce oraz dóbr konsumenckich. Do ich zadań należy kierowanie pracą zespołów, tworzenie i realizacja strategii, doradztwo i rozbudowa portfolio klientów.

Karolina Remiszewska w 24/7Communication jako Account Manager kieruje działaniami dla klientów e-commerce, e-retail i sieci handlowych. W branży PR pracuje od 11 lat. Ma doświadczenie w realizowaniu projektów z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego, a także kampaniach wizerunkowych i edukacyjno-informacyjnych na rynkach polskim, łotweskim i słowackim. Wcześniej, od listopada 2019 roku, pracowała jako Account Manager w Walk PR, gdzie zajmowała się m.in. obsługą Netto Polska (Salling Group). Do Grupy Walk przeszła z 4Frame Agency. Wcześniej pracowała m.in. przez ponad sześć lat w Marketing and Communications Consultants, była też związana z Havas PR Warsaw i Unicorn Media.

Emilia Maj, również na stanowisku Account Managera, odpowiada w agencji za działania dla klientów z branży FMCG. W public relations pracuje od blisko dziesięciu lat. W dotychczasowej karierze zajmowała się komunikacją korporacyjną i produktową dla polskich i zagranicznych klientów. Przed dołączeniem do 24/7Communication również pracowała w Walk PR, wcześniej była z kolei związana m.in. z agencjami Publicis Consultants i Partner of Promotion. Doświadczenie zdobywała też w Krajowej Izbie Gospodarczej. Pracowała dla takich klientów jak: LOTTE Wedel, CEDC International, Stock Polsk, Discovery Communications. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin