Dwie nowe osoby i klient w Good One PR

dodano: 
21.10.2011
komentarzy: 
0

W połowie października do grona Good One PR dołączyły dwie nowe osoby. Z Profile.pl  przeszła Ewa Walczak, a z Casamoda - Kinga Litwińczuk. Obecnie zespół agencji liczy 6 osób. Powiększyła się także lista klientów – o markę pasztetu drobiowego Leppszy.

Walczak objęła stanowisko PR account managera i odpowiada za działania dla branż FMCG oraz media. Wcześniej pracowała w agencji Profile.pl, zajmując się takimi klientami jak: miasto Poznań, Polska Agencja Rozwoju Przemysłu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacja Orange, BRE Bank, IGTE. Jest absolwentką Freie Universität zu Berlin (medioznawstwo i komunikacja społeczna) oraz podyplomowych studiów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (komunikacja i promocja w biznesie). Walczak poprowadzi projekt realizowany dla nowo pozyskanego klienta, marki Leppszy. W ramach bezterminowej umowy Good One PR zadba o relacje z mediami, działania w internecie, w tym pozycjonowanie marki oraz media społecznościowe.

Litwińczuk w Good One PR jest junior PR accountem.  Poprzednio w agencji Casamoda obsługiwała m.in Converse, Lee Cooper czy Soda. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie (psychologia kliniczna) oraz SGH (public relations). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin