Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dwie nowe osoby i klient w Good One PR. w połowie października do grona good one pr dołączyły dwie nowe osoby. z profile.pl przeszła ewa walczak, a z casamoda – kinga litwińczuk. obecnie zespół agencji liczy 6 osób. powiększyła się także lista klientów – o markę pasztetu drobiowego leppszy. walczak objęła stanowisko pr account managera i odpowiada za działania dla branż fmcg oraz media. wcześniej pracowała w agencji profile.pl, zajmując się takimi klientami jak: miasto poznań, polska agencja rozwoju przemysłu, polska agencja rozwoju przedsiębiorczości, fundacja orange, bre bank, igte. jest absolwentką freie universität zu berlin (medioznawstwo i komunikacja społeczna) oraz podyplomowych studiów na akademii ekonomicznej w poznaniu (komunikacja i promocja w biznesie). walczak poprowadzi projekt realizowany dla nowo pozyskanego klienta, marki leppszy. w ramach bezterminowej umowy good one pr zadba o relacje z mediami, działania w internecie, w tym pozycjonowanie marki oraz media społecznościowe. litwińczuk w good one pr jest junior pr accountem. poprzednio w agencji casamoda obsługiwała m.in converse, lee cooper czy soda. ukończyła szkołę wyższą psychologii społecznej w warszawie (psychologia kliniczna) oraz sgh (public relations). (es).
W połowie października do grona Good One PR dołączyły dwie nowe osoby. Z Profile.pl przeszła Ewa Walczak, a z Casamoda – Kinga Litwińczuk. Obecnie zespół agencji liczy 6 osób. Powiększyła się także lista klientów – o markę pasztetu drobiowego Leppszy.
Walczak objęła stanowisko PR account managera i odpowiada za działania dla branż FMCG oraz media. Wcześniej pracowała w agencji Profile.pl, zajmując się takimi klientami jak: miasto Poznań, Polska Agencja Rozwoju Przemysłu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacja Orange, BRE Bank, IGTE. Jest absolwentką Freie Universität zu Berlin (medioznawstwo i komunikacja społeczna) oraz podyplomowych studiów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (komunikacja i promocja w biznesie). Walczak poprowadzi projekt realizowany dla nowo pozyskanego klienta, marki Leppszy. W ramach bezterminowej umowy Good One PR zadba o relacje z mediami, działania w internecie, w tym pozycjonowanie marki oraz media społecznościowe.
Litwińczuk w Good One PR jest junior PR accountem. Poprzednio w agencji Casamoda obsługiwała m.in Converse, Lee Cooper czy Soda. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie (psychologia kliniczna) oraz SGH (public relations). (es)