Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dwie nowe osoby w OKK! PR. do agencji okk! pr, specjalizującej się w obsłudze marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich, dołączyły w ostatnim czasie dwie osoby. anna górecka objęła stanowisko account executive’a, a magdalena jankowska – junior account executive’a. anna górecka jako account executive odpowiada za działania wizerunkowe dla marek takich jak geberit polska, koło czy vasco group. pracę w agencji zaczęła w styczniu 2021 roku na okresie próbnym, a od kwietnia na stałe. anna górecka. wcześniej górecka była związana z agencją reklamową aveex, gdzie na stanowisku pr managera zajmowała się realizacją projektów pr-owych i reklamowych dla marek z branży budowlanej, takich jak aluprof, internorm, profix, protan, bft albo polskie stowarzyszenie producentów styropianu. zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii komunikacji. jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją public relations na uniwersytecie warszawskim, ukończyła też zarządzanie marką w szkole głównej handlowej. w okk! pr anna górecka przejęła obowiązki karoliny jędryszek, która zakończyła pracę w agencji i dołączyła do firmy decoroom. magdalena jankowska z kolei od marca 2021 roku, po miesięcznym okresie próbnym, pełni w okk! pr funkcję junior account executive’a. jest odpowiedzialna za działania dla pracowni architektury wnętrz decoroom, ambasadorów marki geberit, zajmuje się także koordynacją webinarów okk! design, i projektami specjalnymi. magdalena jankowska. poprzednio pracowała w agencji marketingowej grupa bukko. jako account manager odpowiedzialna była tam za działania buzz marketingu oraz współprowadzenie kampanii marketingu rekomendacji dla klientów agencji. wcześniej doświadczenie zdobywała także w zespole client service agencji buzz, gdzie realizowała projekty z zakresu digital marketingu dla takich marek jak adamed, babyliss paris, ryobi czy aeg. w swojej karierze realizowała także działania z zakresu social mediów dla marek praktiker polska i polregio. jankowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością pr i marketing medialny oraz zarządzania ze specjalnością marketing na uniwersytecie warszawskim. (mb).
Do agencji OKK! PR, specjalizującej się w obsłudze marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich, dołączyły w ostatnim czasie dwie osoby. Anna Górecka objęła stanowisko Account Executive’a, a Magdalena Jankowska – Junior Account Executive’a.
Anna Górecka jako Account Executive odpowiada za działania wizerunkowe dla marek takich jak Geberit Polska, KOŁO czy Vasco Group. Pracę w agencji zaczęła w styczniu 2021 roku na okresie próbnym, a od kwietnia na stałe.

Anna Górecka
Wcześniej Górecka była związana z agencją reklamową AVEEX, gdzie na stanowisku PR Managera zajmowała się realizacją projektów PR-owych i reklamowych dla marek z branży budowlanej, takich jak Aluprof, Internorm, Profix, Protan, BFT albo Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu. Zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii komunikacji. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją public relations na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła też zarządzanie marką w Szkole Głównej Handlowej.
W OKK! PR Anna Górecka przejęła obowiązki Karoliny Jędryszek, która zakończyła pracę w agencji i dołączyła do firmy Decoroom.
Magdalena Jankowska z kolei od marca 2021 roku, po miesięcznym okresie próbnym, pełni w OKK! PR funkcję Junior Account Executive’a. Jest odpowiedzialna za działania dla Pracowni Architektury Wnętrz Decoroom, ambasadorów marki Geberit, zajmuje się także koordynacją webinarów OKK! design, i projektami specjalnymi.

Magdalena Jankowska
Poprzednio pracowała w agencji marketingowej GRUPA BUKKO. Jako Account Manager odpowiedzialna była tam za działania buzz marketingu oraz współprowadzenie kampanii marketingu rekomendacji dla klientów agencji. Wcześniej doświadczenie zdobywała także w zespole client service agencji Buzz, gdzie realizowała projekty z zakresu digital marketingu dla takich marek jak Adamed, Babyliss Paris, Ryobi czy AEG. W swojej karierze realizowała także działania z zakresu social mediów dla marek Praktiker Polska i POLREGIO.
Jankowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością PR i marketing medialny oraz zarządzania ze specjalnością marketing na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)