Dwie promocje Białegostoku

dodano: 
01.10.2008
komentarzy: 
0

Aby promować miasto, nie trzeba wydawać publicznych pieniędzy, czytamy w Gazecie Wyborczej Białystok. Choć rusza właśnie kampania promocyjna Białegostoku przygotowana przez Grupę Eskadra, to lokalni przedsiębiorcy sami zafundowali miastu dodatkową promocję.

Białostocki magistrat wydał na strategię promocyjną, która ma „rozkochać” w mieście jego mieszkańców, 305 tys. złotych, czytamy w artykule. W ramach tego Białystok zyskał, między innymi: nowe logo, hasło promocyjne „Wschodzący Białystok” oraz plan imprez promujących miasto. A tymczasem lokalna firma rozpoczęła kampanię reklamową własnych produktów przy okazji promując miasto hasłem „Jestem z Białegostoku, miasta pełnego uroku”, pisze Monika Kosz-Koszewska.(ał)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Białystok, Jestem z Białegostoku, miasta pełnego uroku, Monika Kosz-Koszewska, 01.10.08, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin