sobota, 26 października, 2024

Dylematy PR-u

O sprzecznych opiniach PR-owców na temat kształtu ich własnej branży pisze na łamach magazynu Brief Katarzyna Jędrzejewska.

W artykule pada pytanie: Czy działania PR-owskie zaczynają wypierać działania marketingowe? Jakub Dmitrowski z grupy Smart Media uważa, że nie. Łukasz Wilczyński z Planet  PR uważa natomiast, że tak. Anna Proszowska-Sala z agencji Citybell jest zdania, że trochę tak, i trochę nie.

Kolejna kwestia poruszona w artykule dotyczy dodawania kategorii PR do konkursów dla branży marketingowej. Jan Matysik z agencji Cumulus PR jest przeciwny takim działaniom, ponieważ nie należy PR-u i reklamy wrzucać do jednego worka. Norbert Ofmański z On Board PR zaznacza natomiast, że granice między PR-em a marketingiem się zacierają.

Co czeka natomiast branżę w latach 2010-2011? Bogdan Biniszewski zauważa, że będzie to okres trzech kampanii wyborczych, przy okazji których nie zabraknie sformułowań krzywdzących branżę PR. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj