Dystrybutor Apple pozwał klienta za negatywną opinię na forum

dodano: 
04.01.2011
komentarzy: 
0

System Graph Technologies, autoryzowany serwisant i dystrybutor firmy Apple w Grecji, pozwał klienta za nieprzychylny wpis na swoim forum. Spółka wyliczyła straty wizerunkowe na 200 tys. euro. Jak informuje Gazeta.pl, jest to pierwszy przypadek w tym kraju, gdy firma pozywa kogoś za inwektywy zamieszczone pod jej adresem w Internecie.

Dimitris Papadimitriadis oddał swój komputer iMac do naprawy, gdy na jego monitorze pojawiły się plamki. Serwis zasugerował wymianę i czyszczenie panelu LCD w monitorze. Na tym jednak nie koniec – komputer został rzekomo w serwisie uszkodzony, dlatego klient opisał przypadek na forum i zażądał wymiany sprzętu. Słowem, które najbardziej uraziło spółkę było „szachrajstwo”. System Graph dowodzi teraz w pozwie, że to „zorganizowana próba zniszczenia” jego marki i renomy, a zachowanie swojego klienta określa jako „agresywne”. Według greckich mediów przesłuchania w tej sprawie rozpoczną się 19 stycznia.

Autor tekstu powołuje się na opinię Chrisa Matyszczyka z serwisu Cnet, który podkreśla, że opublikowanie takich informacji dla greckiego serwisu to prawdziwy koszmar PR: „Jeśli spółce uda się wycisnąć 200 tysięcy euro od Papadimitriadisa, czy skłoni to ludzi do serwisowania tam swoich iMaców? Czy będą raczej unikali System Graph, by uniknąć sytuacji, w której bez wątpienia utalentowany personel ma po prostu gorszy dzień?” – pyta dziennikarz. Spółka natomiast utrzymuje, że klienci wciąż jej ufają, a dział sprzedaży zna prawdę. (es)

Źródło:

Gazeta.pl, Dystrybutor Apple pozwał klienta za nieprzychylny wpis na forum, Tomasz Grynkiewicz, 3.01.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin