Dział PR w firmie jest konieczny

dodano: 
18.05.2006
komentarzy: 
0

Na łamach American Investor Hanna Dymek-Jara i David Foulkes z Questia Communications Management Consultants piszą o tym, w jaki sposób podejmować decyzję o korzystaniu z usług zewnętrznej agencji PR. Podstawowym pytaniem, na które firma musi odpowiedzieć jest to, jakie zadania ma spełniać dział komunikacji i jakie wyzwania związane z komunikacją stawia przed sobą firma. Autorzy artykułu zauważają, że jeśli w firmie nie ma nikogo odpowiedzialnego za działania public relations, zadania te spadają na inne osoby.
Piszą, że w niektórych firmach obowiązki te wykonywane są przez działy HR, recepcjonistki, asystentów zarządu lub dyrektora, przez dyrektorów marketingu lub nawet przez firmowych prawników. Zwykle osoby te nie mają niezbędnych kompetencji związanych z PR-em. Dlatego w firmie powinna być zatrudniona przynajmniej jedna osoba, która będzie odpowiedzialna za komunikację zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. „Przekazanie działań PR agencji zewnętrznej nie może zastąpić wewnętrznych działań w ramach korporacji, jednak niewielki zespół może potrzebować partnera, który pomoże opracować strategię PR” – czytamy w artykule.

Źródło:

American Investor, PR minute, Hanna Dymek-Jara, David Foulkes, 01.05.06, s. 15
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin