Działania PR w Bristolu

dodano: 
13.02.2009
komentarzy: 
0

Gazeta.pl poinformowała, że warszawski hotel Bristol znalazł się na 11 miejscu w Europie i na 57 na świecie wśród najlepszych hoteli w ankiecie czytelników amerykańskiego miesięcznika branżowego Travel&Leisure. Pytamy PR-owca sieci, do której należy hotel Agnieszkę Róg-Skrzyniarz, czy rozgłos jest efektem działań PR.

Red. PRoto: Co zrobić, żeby polski hotel znalazł się w pierwszej setce najlepszych obiektów tego typu na świecie?
Agnieszka Róg-Skrzyniarz, PR manager sieci Starwoods
: Myślę, że kluczem do sukcesu jest konsekwencja. A zatem konsekwentnie dostarczać usługi na najwyższym poziomie i tworzyć w hotelu atmosferę, która spowoduje, że goście będą chcieli do niego wracać. Bardzo ważnym elementem powodzenia hotelu są ludzie, którzy właśnie tę atmosferę tworzą oraz działania promocyjne, które spowodują, że świat dowie się o konkretnym obiekcie.

Red.:Ile w sukcesie hotelu Bristol jest właśnie zasługą działań PR- owskich i promocji?
AR-S:
Od lat Le Meridien Bristol konsekwentnie buduje wizerunek hotelu skierowanego do miłośników sztuki i dobrej kuchni. Działania promocyjne zarówno w Polsce, jak i za granicą są bardzo ważne, bo w ten sposób zwracamy uwagę podróżnych na nasz obiekt. Jednak hotel, który zrealizuje kreatywną kampanię reklamową, ale zaoferuje słabej jakości produkt nie ma szansy na sukces.

Red.:W jaki sposób wykorzystają Państwo zdobyty tytuł? Czy promocyjnie zyskać może na tym sukcesie sama Warszawa?
AR-S :
Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia i staramy się nim chwalić również w mediach zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że nasze działania promocyjne skierowane do zagranicznych turystów pozytywnie wpłyną na ruch turystyczny do Warszawy. Promocja Polski oraz miast, w których mamy obiekty jest na stałe wpisana w strategię Starwood Hotels & Resorts. Co roku mamy na ten cel przeznaczony budżet, który jest niezależny od budżetu marketingowego naszych hoteli. W 2008 r. zrealizowaliśmy np. materiał dziennikarski promujący Warszawę oraz Poznań do naszej telewizji hotelowej SPG TV, który emitowany był w 280 hotelach sieci Starwood w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W tym roku planujemy realizację takiego materiału na temat Krakowa i Sopotu.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin