Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dzień z życia: Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl. 5:30. pobudka! wyłączając budzik w telefonie komórkowym, przeglądam listę powiadomień. skupiam się jednak tylko na tych, które generuje służbowa skrzynka pocztowa i twitter. o poranku w czasie przygotowań zawsze towarzyszy mi radio. za nieco ponad godzinę będę już w drodze do pracy. 8:00. docieram do biura ceneo.pl przy ul. legnickiej we wrocławiu. do pracy najczęściej jadę tramwajem! ten czas wykorzystuję na przegląd najważniejszych artykułów w serwisach internetowych i elektronicznych wydaniach gazet. to dobra rozgrzewka przed poranną prasówką, którą zawsze przygotowuję osobiście – również w ceneo. 8:30. prasówka zrobiona. czas na pierwszą kawę. w tym czasie przeglądam skrupulatnie służbową skrzynkę e-mail. zaczynam odpisywać na najważniejsze wiadomości. aktualizuję plan dnia i listę zadań, które mam do wykonania. zamawiam też od koleżanek i kolegów z innych działów dane, które interesują dziennikarzy lub które planuję wykorzystać do naszych firmowych informacji prasowych. najczęściej dotyczą one aktualnych trendów w handlu internetowym i zwyczajów zakupowych internautów. 10:00. spotkania wewnętrzne lub zewnętrzne oraz telekonferencje. każdego dnia spotykam się i rozmawiam co najmniej z kilkunastoma osobami. zaczynając oczywiście od naszego ceo, przez menedżerów, dziennikarzy czy partnerów zewnętrznych oraz koleżanki i kolegów z różnych projektów realizowanych w ceneo.pl. każdy dzień przynosi nowe zadania, stawia różne osoby na mojej drodze i daje wiele satysfakcji z pracy. w tym roku pracownicy ceneo w ramach firmowej rywalizacji zdobyli rowery dla podopiecznych z wrocławskiego domu dziecka. 12:00. to przerwa na obiad. najczęściej razem z działem performance marketingu wybieramy się do restauracji na terenie naszego biura. rozmawiamy o różnych tematach, również o tym, czym danego dnia żyją media społecznościowe czy branża. 13:00. druga część dnia, którą zwykle zaczynam od kolejnej kawy, to głównie praca przy tworzeniu informacji prasowych, udzielaniu odpowiedzi dziennikarzom. zdarza się, że przygotowuję również prezentacje i raporty. w tej części dnia staram się nie planować żadnych spotkań. w swojej codziennej pracy najbardziej cenię możliwość nawiązywania nowych kontaktów. 16:00. czas na krótkie podsumowanie dnia i zadań, które były do wykonania. dzięki temu następnego dnia łatwiej zacząć pracę. przed wyjściem z biura sprawdzam jeszcze pocztę i media społecznościowe. do domu wracam również komunikacją miejską. 17:30. to moment, kiedy mam czas dla siebie i rodziny. owszem, zdarza się, że odbieram ostatnie telefony od dziennikarzy. są to jednak wyjątkowe sytuacje. 22:00. zerkam jeszcze na twittera i chwytam za książkę. w ciągu 30 minut wyłączę nocną lampkę! zebrała małgorzata baran. zastępca redaktora naczelnego portalu proto.pl. zajmuje się tematyką lifestyle’ową, mediami społecznościowymi, językiem w branży pr, blogosferą i modą. absolwentka polonistyki na uniwersytecie warszawskim. dzień z życia…. to nowa, lifestyle’owa kolumna w portalu proto.pl autorstwa małgorzaty baran, w której pokażemy, jak wygląda typowy dzień pracy specjalistów zajmujących się szeroko pojętą komunikacją, rzeczników prasowych, pr-owców, znawców mediów społecznościowych i przedstawicieli blogosfery. co jakiś czas jeden z zaproszonych przez redakcję bohaterów opowie, jak wygląda jego rozkład dnia, jak i gdzie pracuje, z jakimi zadaniami musi się zmierzyć i co robi, by nie prześcignęły go deadline’y.
5:30
Pobudka! Wyłączając budzik w telefonie komórkowym, przeglądam listę powiadomień. Skupiam się jednak tylko na tych, które generuje służbowa skrzynka pocztowa i Twitter. O poranku w czasie przygotowań zawsze towarzyszy mi radio. Za nieco ponad godzinę będę już w drodze do pracy.
8:00
Docieram do biura Ceneo.pl przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. Do pracy najczęściej jadę tramwajem! Ten czas wykorzystuję na przegląd najważniejszych artykułów w serwisach internetowych i elektronicznych wydaniach gazet. To dobra rozgrzewka przed poranną prasówką, którą zawsze przygotowuję osobiście – również w Ceneo.
8:30
Prasówka zrobiona. Czas na pierwszą kawę. W tym czasie przeglądam skrupulatnie służbową skrzynkę e-mail. Zaczynam odpisywać na najważniejsze wiadomości. Aktualizuję plan dnia i listę zadań, które mam do wykonania. Zamawiam też od koleżanek i kolegów z innych działów dane, które interesują dziennikarzy lub które planuję wykorzystać do naszych firmowych informacji prasowych. Najczęściej dotyczą one aktualnych trendów w handlu internetowym i zwyczajów zakupowych internautów.
10:00
Spotkania wewnętrzne lub zewnętrzne oraz telekonferencje. Każdego dnia spotykam się i rozmawiam co najmniej z kilkunastoma osobami. Zaczynając oczywiście od naszego CEO, przez menedżerów, dziennikarzy czy partnerów zewnętrznych oraz koleżanki i kolegów z różnych projektów realizowanych w Ceneo.pl. Każdy dzień przynosi nowe zadania, stawia różne osoby na mojej drodze i daje wiele satysfakcji z pracy.

W tym roku pracownicy Ceneo w ramach firmowej rywalizacji zdobyli rowery dla podopiecznych z wrocławskiego domu dziecka
12:00
To przerwa na obiad. Najczęściej razem z działem Performance Marketingu wybieramy się do restauracji na terenie naszego biura. Rozmawiamy o różnych tematach, również o tym, czym danego dnia żyją media społecznościowe czy branża.
13:00
Druga część dnia, którą zwykle zaczynam od kolejnej kawy, to głównie praca przy tworzeniu informacji prasowych, udzielaniu odpowiedzi dziennikarzom. Zdarza się, że przygotowuję również prezentacje i raporty. W tej części dnia staram się nie planować żadnych spotkań.

W swojej codziennej pracy najbardziej cenię możliwość nawiązywania nowych kontaktów
16:00
Czas na krótkie podsumowanie dnia i zadań, które były do wykonania. Dzięki temu następnego dnia łatwiej zacząć pracę. Przed wyjściem z biura sprawdzam jeszcze pocztę i media społecznościowe. Do domu wracam również komunikacją miejską.
17:30
To moment, kiedy mam czas dla siebie i rodziny. Owszem, zdarza się, że odbieram ostatnie telefony od dziennikarzy. Są to jednak wyjątkowe sytuacje.
22:00
Zerkam jeszcze na Twittera i chwytam za książkę. W ciągu 30 minut wyłączę nocną lampkę!
Zebrała Małgorzata Baran

Zastępca redaktora naczelnego portalu PRoto.pl. Zajmuje się tematyką lifestyle’ową, mediami społecznościowymi, językiem w branży PR, blogosferą i modą. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Dzień z życia…
To nowa, lifestyle’owa kolumna w portalu PRoto.pl autorstwa Małgorzaty Baran, w której pokażemy, jak wygląda typowy dzień pracy specjalistów zajmujących się szeroko pojętą komunikacją, rzeczników prasowych, PR-owców, znawców mediów społecznościowych i przedstawicieli blogosfery. Co jakiś czas jeden z zaproszonych przez redakcję bohaterów opowie, jak wygląda jego rozkład dnia, jak i gdzie pracuje, z jakimi zadaniami musi się zmierzyć i co robi, by nie prześcignęły go deadline’y.
