sobota, 13 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościDziennikarze to PR-owcy?

Dziennikarze to PR-owcy?

W serwisie polityka.pl można znaleźć tekst o nowo powstałym teatrze Michała Żebrowskiego 6. piętro i wystawianej w nim sztuce, w której główną rolę gra Kuba Wojewódzki. Jak zauważa autorka tekstu, Aneta Kyzioł, o żadnym teatrze nie było ostatnio tak głośno – media rozpisują się o aktorskim wyzwaniu Wojewódzkiego, choć na spektakl nie zaproszono żadnych dziennikarzy. Przypomnijmy – za działania PR-owskie dla teatru odpowiadały agencje Media Metropolis oraz Walk The Line (identyfikacja wizualna).

Jak dowiedziała się od Kamili Koźbiał z Media Metropolis redakcja PRoto.pl, media były zaproszone na spotkanie prasowe, na którym miały szansę porozmawiać z aktorami, natomiast na premierę zaproszono sponsorów i celebrytów. Dlaczego? „Przy tym projekcie mieliśmy wielu partnerów i ograniczoną liczbę zaproszeń. Dziennikarze mogą kupić sobie teraz bilety na własną rękę.”

Z Michałem Żebrowskim nie udało nam się skontaktować.

Jak komentuje w swoim tekście Kyzioł: Argumenty, że dzieło sztuki powinno podlegać ocenie, że rolą mediów nie jest piar, ale rzetelna informacja, że sala teatralna w PKiN-ie wyremontowana została za publiczne pieniądze (z ratusza), więc publiczne media powinny mieć prawo oceny, na co właściwie zostały wydane – nie robią na Żebrowskim wrażenia.(kk)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj