Dziesięć filmów, bez których nie jesteś PR-owcem

dodano: 
09.05.2014
komentarzy: 
7

    1. House Of Cards (2013 sezon I)

      Frank Underwood jest nie tylko politykiem. Jest również świetnym graczem PR-owym. Sytuacje kryzysowe są dla niego trampoliną do osiągania osobistych sukcesów.

        2. Incepcja (2010)

          Film, który pokazuje, że źródłem manipulacji są nasze własne emocje. Ten kto je umiejętnie wykorzysta, skutecznie pokieruje naszymi decyzjami.

            3. Kubuś Puchatek (1977)

              Skutecznym zarządzaniem PR rządzą proste reguły. Ten jest dobrym przyjacielem, kto mówi dobrze o nas za naszymi plecami”, „Oczy widzą, uszy słyszą a serce i tak wie swoje”, „wyważona dieta, to ciasteczka w obu rączkach” – Kubuś Puchatek wie co mówi.

                4. Idy Marcowe (2012)

                  Znowu polityka, ale tutaj główny bohater - Stephen Meyers pracuje przy kampanii wyborczej kandydata na prezydenta USA. Swojego klienta wykorzystuje przede wszystkim do zrealizowania własnej kariery.

                    5. Skazani na Shawshank (1994)

                      Dla wszystkich PR menadżerów pozycja obowiązkowa. Warto nauczyć się na czym polega konsekwencja w działaniach PR, inwestowanie w relacje oraz zdobywanie przyjaciół.

                        6. Wszyscy ludzie prezydenta (1976)

                          Sytuacja kryzysowa PR rozebrana na czynniki pierwsze. Tylko dziennikarstwo nie na naszym poziomie.

                            7. Jerry Maguire (1996)

                              Dramat i komedia w jednym. Uczy jak wiele zależ od nas samych i że źródłem wszelkich zmian, których pragniemy jesteśmy my sami i nasze relacje z innymi ludźmi.

                                8. Fakty i akty (1997)

                                  Polityka to teatr  - umiejętność zarządzania fikcją. Można w niej kłamać na wiele sposobów. Robert de Niro i Dustin Hoffman nauczą cię jak to się robi w Ameryce.

                                    9. Kandydat (1972)

                                      Wpływowy człowiek – Robert Redford -  wciągnięty w maszynerię środków masowego przekazu i polityki, i on coraz bardziej traci autentyczność i własną twarz. Strzeż się i traktuj ten film jako przestrogę.

                                        10. Matrix (1999)

                                          Gdzie jest granica między tym co ułudne a rzeczywiste. Czy większą wartość ma mówienie trudnej prawdy czy życie w wygodnej fikcji? Dylemat każdego dobrego menadżera komunikacji.

                                          Michał Wrzosek, Partner w Mindset Communication Support

                                           

                                          Michał Wrzosek jest wykładowcą Akademii PRoto - www.akademiaproto.pl

                                          Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.

                                          W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.

                                          Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.

                                          W ofercie Akademii mamy także szkolenia "szyte na miarę" – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne

                                          komentarzy:
                                          7

                                          Komentarze

                                          (7)
                                          Dodaj komentarz
                                          13.05.2014
                                          5:22:13
                                          Number
                                          (13.05.2014 5:22:13)
                                          Proszę wybaczyć ale tytuł jak z gazeta.pl, życzeniowy i nie adekwatny.
                                          10.05.2014
                                          6:35:03
                                          Anna Adamus-Mat...
                                          (10.05.2014 6:35:03)
                                          Zgadzam się z listą, jednak filmy dotyczą głównie polityki. Dodałabym filmy związane z businessem, takie jak: Dziękujemy za palenie, Diabeł ubiera się u Prady, czy Glenngarry and Glen Rose. I pewnie jeszcze siedem innych.
                                          09.05.2014
                                          13:06:52
                                          Maciej Szaroleta
                                          (09.05.2014 13:06:52)
                                          Lista nie może obyć się bez "Konesera" http://www.filmweb.pl/film/Koneser-2013-624525 Jeżeli naprawdę zrozumiesz swojego konsumenta, dobrze opowiesz odpowiednią historię opartą na ważnych dla niego potrzebach, jesteś w stanie skłonić go do wszystkiego...
                                          09.05.2014
                                          12:56:33
                                          ash
                                          (09.05.2014 12:56:33)
                                          Problemem PR-u nie jest liczba obejrzanych filmów czy przeczytanych magazynów branżowych. Problemem PR-u jest to, że wiele osób nie czyta niczego więcej. Nie poszerza horyzontów. Nie poznaje nowych zagadnień. Niestety, ale PR to branża, w której zbyt wiele osób poklepuje się nawzajem po plecach, zamiast szukać nowych rozwiązań komunikacyjnych. I o ile świetnie się z nimi rozmawia o nowych kampaniach czy celebrytach, o tyle rozmowa o polityce społecznej, sporcie czy muzyce - mija się zwyczajnie z celem.
                                          09.05.2014
                                          11:56:24
                                          Jacek Ciszewski
                                          (09.05.2014 11:56:24)
                                          Zacna lista Panie. "Wag the Dog" umiescilbym na pierwszym miejscu i dodalbym jeszcze na pewno: Thank you for smoking.
                                          09.05.2014
                                          11:31:45
                                          Tiago
                                          (09.05.2014 11:31:45)
                                          Zacna lista. Polać mu :)
                                          09.05.2014
                                          10:06:36
                                          Miropress
                                          (09.05.2014 10:06:36)
                                          I potem żyjemy w takim Matrixie, w którym rzeczywistość w mediach ma się nijak do rzeczywistości w realu :)
                                          Graficzne pułapki CAPTCHA
                                          Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
                                          X

                                          Zamów newsletter

                                           

                                          Akceptuję regulamin