E-book „Influencer Marketing – jak wywołać efekt domina”

dodano: 
06.11.2017
komentarzy: 
0

Przy okazji drugiej edycji konferencji Power(full) Brand powstał e-book poświęcony współpracy marek z influencerami.

Publikacja „Influencer Marketing – jak wywołać efekt domina” poświęcona jest temu, jak marka może efektywnie wykorzystać popularny obecnie influencer marketing. E-book jest przeznaczony dla przedstawicieli marek zainteresowanych współpracą z youtuberami, blogerami czy gamerami. Pomysł publikacji narodził się po rozmowach z uczestnikami pierwszej edycji wydarzenia Power(full) Brand.

„W świecie, w którym odsetek użytkowników korzystających z adblocka stale rośnie, a marki prześcigają się w sposobach dotarcia do swojej grupy docelowej, konieczne staje się doskonalenie starych i poszukiwanie nowych sposobów, pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do odbiorców, ale głównie wspierających zaangażowanie i budowanie długofalowych relacji” – czytamy we wstępie do e-booka.

W publikacji poruszone zostały następujące zagadnienia:

- jak wzmacniać siłę marki w erze konsumpcji i zmieniających się potrzeb konsumenta

- jak radzą sobie najlepsi (i niekoniecznie najwięksi!) i czy można wyciągnąć naukę zarówno z ich sukcesów, jak i potknięć

- czy dla każdej marki influencer marketing to idealny sposób do komunikowania się z konsumentem

- czy marka też musi współpracować z influencerami

E-book można pobrać na stronie. Współtwórcą publikacji jest LifeTube.

Druga edycja Forum Power(full) Brand – wydarzenia dotyczącego rozwoju marki – odbędzie się 22-24 listopada 2017 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele marek takich jak: New Balance, Chicco, Marwit, COTY, Green Caffè Nero, Kompania Piwowarska, Sanofi, UPC Polska, Goodyear Tire and Rubber Company, Starcom, Polsat Media, Facebook, Google, Fundacja Banku Zachodniego WBK, Mullen Lowe Mediahub, Publicis Groupe, Grupa Adamed czy LifeTube.

Organizatorem konferencji jest Blue Business Media.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin