E-wizerunek domów maklerskich
Gazeta Prawna opublikowała pierwszy ranking internetowych serwisów biur maklerskich działających na polskim rynku. Wynika z niego, że najlepiej w sieci wypadają maklerzy z banku BZ WBK.
Choć „znaczna część brokerów rozumie, jak ważna jest obecność w Internecie i jakość oferty on-line”, to tylko niewiele domów maklerskich może pochwalić się rozwiązaniami na najwyższym poziomie, komentując wyniki badań, pisze Michał Fura. Nawet zwycięski DM BZ WBK w swym serwisie internetowym ma niedociągnięcia. Nie zadbał on „aby udostępnić potencjalnym klientom wersji demo systemu transakcyjnego”, podkreśla dziennikarz.
Ranking powstał na podstawie badania wspólnie przygotowanego przez Gazetę Prawną i Artegence, w którym oceniano ogólną zawartość wizerunkową, wartości edukacyjo-informacyjne oraz ergonomię nawigacji, pisze Fura. Zaraz za zwycięskim BZ WBK znalazły się kolejno ING Securities oraz PKO BP. (ał)