Edelman dla Urquella

dodano: 
02.08.2005
komentarzy: 
30

Na przełomie lipca i sierpnia rozpoczął się cykl spotkań pod nazwą „Akademia Degustacji Pilsner Urquell”. Ich celem jest propagowanie tradycji i historii marki. Akademia ma za zadanie pokazać, czym praktycznie i teoretycznie jest degustacja piwa. Akademia obejmie sześć miast: Sopot, Wrocław, Warszawę, Kraków, Katowice i Łódź. Gospodarzem spotkań jest zawodowy kiper, członek europejskiego panelu degustacyjnego SABMiller Europe. Spotkania prowadzone są w sposób interaktywny - uczestnicy biorą udział w testowaniu składników piwa, oceniają składowe jego smaku, zapachu i sprawdzają świeżo nabyte umiejętności w konkursie sensorycznym. Partnerem Akademii Degustacji Pilsner Urquell jest Marcin Kydryński, miłośnik jazzu, podróżnik i fotograf. Akademię przygotował dla Pilsner Urquell Edelman Polska.

komentarzy:
30

Komentarze

(30)
Dodaj komentarz
07.08.2005
23:46:26
DO: STARA
(07.08.2005 23:46:26)
Klient robi to co uważa za stosowne. Z tym, że uczciwy klient kupuje prawa autorskie od ich właściciela. Nieuczciwy klient jak Kampania Piwowarska kupuje prawa autorskie od złodzieja jakim jest Edelman Polska, choć raczej złodziejami są ludzie, którzy tam pracują, a Edelman jest paserem ukradzionego towaru. Gratulacje dla Pilsner Urqell! Komputery też kupcie od złodzieja - będzie taniej. A samochody najtaniej sprzedają dilerzy Pruszkowa. Po co Kulczyk ma wydawać za dużo pieniędzy.
07.08.2005
23:38:42
do starej
(07.08.2005 23:38:42)
Dla ciebie kultura jest porażająca jeśli nie broni złodzieja jakim jest twoja kolezanka Kwietniowa. Nikt nigdy nie broni tutaj ani w innych dyskusjach Kwietniowej merytorycznie a czasem tylko poprzez niewybredne ataki na Miguta. Napisz jakie masz konkretne zastrzezenia? Napisz co Migut czy jego ludzie żle zrobiłi BCA czy osobom tam kiedyś zatrudnionym. Nawet anonimowo ale konkretnie. Twoja wypowiedż nawet nie pachnie tylko śmierdzi edelmanami.
04.08.2005
16:30:22
stara
(04.08.2005 16:30:22)
klient robi to co uwaza za stosowne, jesli chce pracowac z konkretnym zespolem to pracuje, kierujac sie dobrem swojej firmy, jej kampanii i produktu...tak, czytajac te komentarze mozna pomyslec ze to wielka szkoda iz anonimowi autorzy nie pracuja dla KP...kultura osobista zaprezentowana na tych postach jest porazajaca... pachnie Migutowem,
04.08.2005
10:46:39
rosa
(04.08.2005 10:46:39)
A akademii dobrego wychowania dla własnego personelu nie organizują?
04.08.2005
10:21:29
JużNieStudentka
(04.08.2005 10:21:29)
Po drugie... 2. Nie używaj kłamstwa jako narzędzia PR
04.08.2005
10:20:02
do Skok
(04.08.2005 10:20:02)
nie musisz zwracac sie do Miguta o podanie nazwisk, wystarczy, że przeczytasz sobie jego komunikat z poczatku czerwca i dowiesz sie kto pomagal w rozwalaniu BCA... http://www.proto.pl/archiwum/info?itemId=14918
04.08.2005
10:00:57
do rybaka
(04.08.2005 10:00:57)
jak to co miala zrobic KP? odkupic propozycje projektu Akademii Degustacji od BCA tym samym przejmujac wszystkie prawa autorskie i powierzyc realizacje projektu komus kto tak nie smierdzi jak Edelman...
04.08.2005
9:01:24
rybak
(04.08.2005 9:01:24)
Trafilem na Waszą dyskusje szukając materiałów o akademi, w której brałem udzial jako gość z ramienia UM. I jeżeli chodzi o moje osobiste odczucia to naprawde nie liczyło się dla mnie kto to przygotował tylko jak ja się tam bawie, a bawiłem się świetnie i mało mnie obchodzi kogo to zasługa. Rozumiem, że sytuacja z Edelmanem jest skomplikowana, ale jeżeli piszecie, że Pan Migut nie ma już pracowników, biura itd., to niby, do kogo miała się zwrócić KP jak nie do pomysłodawców tego eventu? Przecież to ludzie pracujący w Edelman Polska wcześniej tworzyli BCA więc to musiały być ich koncepcje i pomysły. A wszystkim z branży PR radzę zaakceptować obecną sytuację i brać się do roboty, bo macie chyba ogromnego konkurenta… . A brak startowania w przetargach…?? Śmiech ….gratuluje pomysłu – nie radze naśladować. pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
03.08.2005
23:48:39
exBCA
(03.08.2005 23:48:39)
Akademię Degustacji Pilsner Urquell wymyślili, przygotowali i zaproponowali KP pracownicy BCA w tym roku. To co pisze PROTO jest kłamstwem! Według mojej wiedzy wszystkie prawa własności do prac stworzonych przez osoby związane z firmą na podstawiem umowy o pracę przysługują na mocy ustawowej pracodawcy czyli BCA. Jakim prawem Pilsner i Edelman korzystają teraz z tego projektu? Kupili to od BCA???
03.08.2005
23:38:28
odp. do Sok
(03.08.2005 23:38:28)
Gratulacje. W 100% przyłączam się do Twojgo pomysłu. Proponuję jego rozszerzenie o ile wszystkie firmy PRowe w Polsce to zaakcepyują Proponuję żebyśmy wszyscy odmawiali startowania w przetargach, w których startuje EDELMAN. Jeśli zamawiający nie wykluczy EDELMANA z góry odmawiajmy składania ofert. To nie jest takie głupie jeśli wszyscy będziemy konsekwentnie odmawiać porównywania nas do oszustów i złodziei. Żadna szanująca się agencja PR w Polsce nie powinna być porównywana z EDELMANEM.
03.08.2005
23:31:00
do Neutrino
(03.08.2005 23:31:00)
MAsz całkowitą rację. Takie dyskusje z antysemickim wątkiem są poniżej poziomu, który powinnićmy trzymać. Usprawiedliwiam trochę tych ludzi, którzy tak robią bo widzę naszą bezsilność wobec jawnego oszustwa i bezczelności Edelmana i ich polskiej szajki. Do dzisiaj pozostało wiele pytań, na które Edelman nie odpowiedział, a historia z Pilsner Urquel tylko potwierdza dokonanie grabieży w biały dzień. Jeśli ich promocja jest rzeczywiście identyczna z tym co proponowało BCA, a nawet nazwa jest taka sama to jest to złamanie ustawy o ochronie praw autorskich i ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Szkoda, bo bardzo lubiłem Pilsner Urquel ale dziś wieczorem kupiłem w sklepie na cały weekend stary poczciwy Żywiec z tańczącą parą.
03.08.2005
23:22:00
student
(03.08.2005 23:22:00)
ja nie rozumiem tych z Kampani Piwnej od pilsnera. Przecież to całkowity idiotyzm to co oni zrobili. Nawet idiotyzm do kwadratu To chyba jest idiotyzm do sześcianu. Po pierwsze jak można brać do budowania wizerunku agencję, która ma tak zły wizerunek jak Edelman? Po drugie: nawet jak się na nich zdecydowali to po co ogłaszać - zwłaszcza przed akcją - kto to będzie robił, zwłaszcza jak to ma robić agencja, za która ciagnie sie duzy smród. Po trzecie: używają nazwy akcji promocyjnej identycznej jak zaproponowała im BCA, która wygrała przetarg w marcu czy kwietniu, a Migut 1 czerwca opisał to w swoim press releasie jednoznacznie twierdząć, że Kwietniowa opóźniła podpisanie umowy z Kampanią, żeby podpisać ją już jako prezes Edelmana. Tak sie chyba stało skoro Edelmani sie pochwalili kontraktem. Nie dośc, że głupota z ich strony, do tego gol samobójczy to jeszcze pokazali, że bardziej zalezy im na własnym rozgłosie niż na interesie klienta, którego obsługują.
03.08.2005
23:06:34
neutrino
(03.08.2005 23:06:34)
Mam do wszystkich ogromną prośbę. Do wszystkich tzn do Edelmanów i do zwolenników Miguta, i do tych, którzy nie bronią Miguta czy BCA ale bronią zasad uczciwości i etyki. Nie wchodźmy w śliską i niesprawiedliwą ścieżke antysemityzmu. To że rodzina Edelmanów jest żydowskiego pochodzenia nie jest w USA tajemnicą i oni też z tego tajemnicy nie robią. Ale ani ich to nie zwalnia od uczciwego postepowania ani nie usprawiedliwia kradzieży jaką ich firma dokonała w Polsce. Ale nie jest to sprawa narodowości i nie dajmy sie wpędzić w takie dyskusje. Znam wielu uczciwych Żydów, choćby byłego ambasarora w Polsce Szewacha Weissa.
03.08.2005
22:04:54
...
(03.08.2005 22:04:54)
A ja myslałam, że Polacy nie są antysemitami... PRzecież Jezus też był Żydem... Ale pracował w innej agencji.
03.08.2005
22:03:35
...
(03.08.2005 22:03:35)
Ale w Polsce złodziejstwo nazywa sie kręceniem, a kto nie kręcie, ten nie przeżyje. A że w obecnych czasach bycie jest kształtowane przez napuszane przez nas samych, kreowane coraz większe potrzeby, więc... Pls, Sok, jl Twoj slow są rzeczywiscie tym co myslisz, a myślenie łączysz z tym co mówisz, i jl jeszcze tak robisz... Znajomych można mieć wielu, ale przyjaciół może kilku... Ich zapytaj 10 przykazań PR-owca 1. Nie kradnij pomysłów Ruch dla ciebie cheri...
03.08.2005
17:08:18
Sok
(03.08.2005 17:08:18)
Tak czytam Wasze wypowiedzi i coraz bardziej cisną mi sie na usta przekleństwa. mam juz całkowitą pewność że ludzi z Edelmana nigdy nie zatrudnię ani nikt z moich znajomych( a jest ich wielu - zapewniam). Poproszę Miguta o nazwiska i zachowam na przyszłość. Co prawda złodzieje są wszędzie jednak można zrobić wiele aby omijać ich z daleka, czego wam i sobie życzę.
03.08.2005
16:54:50
..
(03.08.2005 16:54:50)
bo nazwanie kogos zlodziejem i zydkiem oczywiscie juz obelga nie jest :)
03.08.2005
16:54:03
,,,
(03.08.2005 16:54:03)
ktoś kiedys twierdzil, ze Migut daje za malo dowodow (zwlaszcza ze EP nie pokazal zadnych ;P). Inni mu odpowiadali, ze przedstawia fakty: bylo BCA, nie ma BCA...byli klienci, nie ma klientow... byli pracownicy, nie ma pracownikow...moze wtedy jego slowa wydawaly sie byc malo wiarygodne, ale jak dzisiaj, do komunikatu ze EP obsluguje Pilsnera odniesc cyt. z komunikatu wyslanego przez Miguta 1 czerwca "• BCA S.A. wygrała przetargi na obsługę takich firm jak Amgen (Aranesp), Kampania Piwowarska (Pilsner Urquell). Współpraca rozpoczęła się z początkiem marca. Prezes jednak nie podpisała jeszcze umów z tymi klientami, zatem można przypuszczać, że dąży do zawarcia kontraktu już jako agencja „EDELMAN POLSKA”." I kto miał racje?!
03.08.2005
16:06:38
everybody
(03.08.2005 16:06:38)
ciekawe, ze na wyzywanie i przeklenstwa decyduja sie tylko zwolennicy/pracownicy Edelmana.
03.08.2005
16:05:50
do KP
(03.08.2005 16:05:50)
tylko chyba trzebaby najpierw legalnie i formalnie przejąc prawa autorkie tej koncepcji, a skoro BCA nie podpisalo umowy z KP to zakladam ze KP takich praw nie posiada..
03.08.2005
15:54:07
KP
(03.08.2005 15:54:07)
Chyba Cie popieprzyło zupełnie. Czymś innym jest zlecenie na koncepcję kreatywną a czymś innym zlecenie na realizację eventu.
03.08.2005
14:26:27
KP i EP oszustami?
(03.08.2005 14:26:27)
ale moze wybierac komu powierzyc kampanie przygotowana przez kogos innego? Moze wiec nalezy zaapelowac do wszystkich: organizujcie przetargi, a pozniej kradnijcie pomysly tych ktorzy w tych przetargach startuja. Braaaaaaaaaaaaawo Kompania za wzorowy przyklad jak oszukiwac w Biznesie. Niezle sie w sumie dobraliscie z edelmankami :) Pozdro
03.08.2005
12:29:05
...
(03.08.2005 12:29:05)
Moim mili! Jak wam sie to nie podoba- NIE PIJMY PILSNERA! Osobiście jak na Open'er Festival podawali mi ciepłe piwo (nie byłam VIPem, więc wiem), bo organizatorzy woleli zaoszczędzić na chłodziarce z prawdziwego zdarzenia i podawali piwo w puszcze lub butelce o temperaturze letniej zupy, a z beczki pompa działała kropelka po kropelce, co powodowało gigantyczne kolejki (plus wcześniejsza kolejka po żetony! Brawo za organizację! Choć koncerty trzeba przyznać były super.)- NIE PIJĘ HEINEKENa!!!
03.08.2005
12:24:45
GZ
(03.08.2005 12:24:45)
To klient wybiera komu chce powierzyć realizacje kampanii. Przynajmniej na cywilizowanych rynkach nie budzi to zdziwienia - u nas widac tak...
03.08.2005
10:26:29
do PROTO i KP
(03.08.2005 10:26:29)
i kochane proto - AKADEMI NIE PRZYGOTOWALA DLA PILSNER URGUELL EDELMAN POLSKA TYLKO BCA. Napisane to nawet jest w artykule Press, gdzie wypowiada sie Kwiatkowski "Poniewaz projekt nie zostal jeszcze uruchomiony (czyt. ale przygotowala go i wygrala BCA) w sytuacji w jakiej znalazla sie BCA (czyt. w sytuacji gdy BK i inne zydki rozwalali swietna agencje) postanowilismy bez przetargu przeniesc go do Edelman Polska". No fakt pogratulowac kampanii piwowarskiej, że chce wspolpracowac z zydkami, zlodziejami i oszustami!!! Ale moze zwyczajnie swoj do swojego ciagnie...
03.08.2005
10:17:15
do KP
(03.08.2005 10:17:15)
czyli jednak ukradly zydki klienta biednej BCA. przeciez o Pilsnerze Migut mowil od samego poczatku, ze BCA wygralo przetarg a nie podpisali umowy bo pewnie chca to zrobic juz jako Edelman http://www.proto.pl/archiwum/info?itemId=14918 - no i mial racje!
02.08.2005
14:36:00
Grupa Żywiec
(02.08.2005 14:36:00)
A ja nie - sadze ze wybrali patrząc na poziom profesjonalizmu i doświadczenie. Chwała Bogu są jeszcze normalni ludzie w tym kraju, nie patrzacy na to, kogo migutkowo w przyplywie frustracji opluje. Brawa dla KP.
02.08.2005
14:24:54
kd
(02.08.2005 14:24:54)
Naprawdę dziwię się klientowi. Czy nie ma świadomości, że korzystanie z usług agencji i tak wątpliwej reputacji odbija się na jego wizerunku? Była chyba taka reguła zgodności... Osgooda i Tannenbauma, która mówiła o tym, jak wzajemne działania partnerów wpływają na wizerunek marki. Lekturę polecam managerom z KP.
02.08.2005
12:28:51
ms
(02.08.2005 12:28:51)
nieważna etyka, ważny byznes...
02.08.2005
11:04:49
...
(02.08.2005 11:04:49)
psy szczekają karawana jedzie dalej:)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin