Edelman Polska wprowadza Program Globalnej Jakości
Edelman Polska poinformowała o wprowadzeniu w biurze w Warszawie Programu Globalnej Jakości Edelman (Edelman Global Quality Program). Program ten to obowiązujący we wszystkich biurach agencji Edelman na świecie zbiór definicji, procedur, programów szkoleniowych oraz systemów weryfikacji i ocen, opracowany w celu zapewnienia szeroko rozumianej jakości, zarówno w sferze obsługi klientów, procesów pracy na wszystkich i stanowiskach oraz pożądanych zachowań pracowników. „W pierwszej kolejności będziemy dążyć do zapewnienia wysokich standardów jakości w obsłudze klienta.” - mówi Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny Edelman Polska. „Zamierzamy budować i utrzymywać partnerskie, twórcze i długofalowe relacje z klientami, rozpoznawać ich potrzeby i zaspokajać je, wykorzystując nasze doświadczenie, umiejętność strategicznego myślenia i kreowania niepowtarzalnych rozwiązań. Będziemy także oferować unikalne metody pomiarów efektywności naszych działań. Pragniemy wspierać naszych klientów w zarządzaniu firmą w sposób korzystny dla ich wyników finansowych. ” – podkreśla Barbara Kwiecień.