Edelman Polska wprowadza Program Globalnej Jakości

dodano: 
02.09.2005
komentarzy: 
2

Edelman Polska poinformowała o wprowadzeniu w biurze w Warszawie Programu Globalnej Jakości Edelman (Edelman Global Quality Program). Program ten to obowiązujący we wszystkich biurach agencji Edelman na świecie zbiór definicji, procedur, programów szkoleniowych oraz systemów weryfikacji i ocen, opracowany w celu zapewnienia szeroko rozumianej jakości, zarówno w sferze obsługi klientów, procesów pracy na wszystkich i stanowiskach oraz pożądanych zachowań pracowników. „W pierwszej kolejności będziemy dążyć do zapewnienia wysokich standardów jakości w obsłudze klienta.” - mówi Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny Edelman Polska. „Zamierzamy budować i utrzymywać partnerskie, twórcze i długofalowe relacje z klientami, rozpoznawać ich potrzeby i zaspokajać je, wykorzystując nasze doświadczenie, umiejętność strategicznego myślenia i kreowania niepowtarzalnych rozwiązań. Będziemy także oferować unikalne metody pomiarów efektywności naszych działań. Pragniemy wspierać naszych klientów w zarządzaniu firmą w sposób korzystny dla ich wyników finansowych. ” – podkreśla Barbara Kwiecień.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
05.09.2005
16:10:40
zdegustowany
(05.09.2005 16:10:40)
Ciekawm jestem czy >Barbara Kwiecien kierowala sie tymi standardami globalnej jakosci rowniez w trakcie wrogiego przejecia firmy i klientow BCA? PRZECIEZ TO JAKIES KPINY I CYRK.
02.09.2005
19:18:08
...
(02.09.2005 19:18:08)
Juz nikomu nie chce sie dyskutować o "zapewnienia wysokich standardów jakości w obsłudze klienta.” według Edelmana/BCA?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin