.

 

Edelman: szefowa działu digital dyrektorem consumer marketing

dodano: 
23.10.2012
komentarzy: 
0

Małgorzata Celarek awansowała na stanowisko dyrektora consumer marketing practice w Edelman Polska. Nową funkcję będzie łączyć ze stanowiskiem dyrektora digital practice.

Z polskim biurem Edelmana Celarek jest związana od prawie 5 lat. W ostatnim roku pełniła funkcję dyrektora działu digital (te obowiązki będzie kontynuować również teraz). Komunikacją zajmuje się od 2002 roku. Specjalizuje się w brandingu i zintegrowanych kampaniach konsumenckich ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital.

Od zawsze związana z komunikacją marketingową, przez ponad 10 lat pracowała dla kilkudziesięciu klientów – zarówno polskich firm, jak i międzynarodowych koncernów. Tworzyła i realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Heinz, COTY (Rimmel, adidas), SC Johnson, Johnson&Johnson, Swarovski, eBay, Jacobs Cronat Gold, Discovery Channel, Animal Planet, HP, Coca-Cola, Greenbag, Tefal, Moulinex, Rowenta, Chiquita, Cappy.

Jako consumer marketing practice i digital practice director Celarek zarządza zespołami obsługującymi klientów takich, jak: Coty, Coca-Cola, Lidl, Pudliszki, Heinz, UPC, SC Johnson, eBay.

„Obszar digital nie jest odosobnioną ekspertyzą, narzędziem, które tylko doklejamy do prezentacji dla klientów. Nasze myślenie wpisuje działania w internecie, w mediach społecznościowych jako integralną część komunikacji, którą każdy konsultant musi znać i rozumieć. Dlatego uważamy, że połączenie funkcji dyrektora marketingu konsumenckiego i dyrektora działu digital to dobry ruch, odzwierciedlający filozofię naszego myślenia o współczesnym modelu komunikacji” – powiedziała Barbara Kwiecień, dyrektor generalna agencji.(es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin