Edelman otworzył swoje 47 biuro. Powstało ono w Second Life – wirtualnym świecie, który zamieszkuje ponad 2,1 mln wirtualnych mieszkańców. Second Life to wirtualny system gospodarczy – zamieszkując w Second Life można wydawać prawdziwe pieniądze w celu zakupu wirtualnych dóbr i usług marek istniejących w rzeczywistości. Testowanie prawdziwych produktów i/lub kampanii na wirtualnym rynku jest szybsze niż w świecie realnym.
Możliwości, jakie daje SL to m.in. wzmocnienie świadomości marki poprzez tworzenie produktów w SL, prowadzenie szkoleń, udział w sesjach z radcami prawnymi. Na Wyspie Edelmana odbywają się zwykłe zebrania, burze mózgów, jest też sala konferencyjna zaprojektowana z myślą o spotkaniach wewnętrznych i/lub z klientami, oraz audytorium dla 50 osób stworzone do obsługi większych wydarzeń. (kk)
Informacja została poprawiona przez redakcję. Komentarz odnosi się do poprzedniej wersji tekstu.