Edelman wygrywa w konkursie na kampanię o profilaktyce nowotworów. Zaoferował 875 tys. zł

dodano: 
29.09.2014
komentarzy: 
0

Praca agencji Edelman została najwyżej oceniona w konkursie warszawskiego Centrum Onkologii na koncepcję i realizację działań komunikacyjnych i PR, w ramach kampanii promującej zapisy europejskiego kodeksu walki z rakiem.

Poza Edelmanem prace konkursowe złożyły także agencje Partner of Promotion oraz Procontent. Pierwsza została jednak niżej oceniona, a druga nie spełniała warunków zapisanych w regulaminie konkursu. Edelman zaoferował kwotę mniejszą od limitu zamawiającego (oferta nie powinna przekroczyć 876,8 tys. zł, agencja zaproponowała 874 750 zł).

Zgodnie z regulaminem konkursu wybrana agencja przystąpi teraz do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki. (ks) 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin