Edelman wygrywa w konkursie na kampanię o profilaktyce nowotworów. Zaoferował 875 tys. zł
dodano:
29.09.2014
komentarzy:
0
Praca agencji Edelman została najwyżej oceniona w konkursie warszawskiego Centrum Onkologii na koncepcję i realizację działań komunikacyjnych i PR, w ramach kampanii promującej zapisy europejskiego kodeksu walki z rakiem.
Poza Edelmanem prace konkursowe złożyły także agencje Partner of Promotion oraz Procontent. Pierwsza została jednak niżej oceniona, a druga nie spełniała warunków zapisanych w regulaminie konkursu. Edelman zaoferował kwotę mniejszą od limitu zamawiającego (oferta nie powinna przekroczyć 876,8 tys. zł, agencja zaproponowała 874 750 zł).
Zgodnie z regulaminem konkursu wybrana agencja przystąpi teraz do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki. (ks)