.

 

Edelman z działem interaktywnym

dodano: 
10.08.2011
komentarzy: 
0

Edelman Inc. otworzyła w Polsce swój interaktywny oddział - Edelman Digital Polska, który zajmie się doradztwem strategicznym w zakresie działań interaktywnych, audytu i analizy obecności marki/firmy w sieci, webdesignem, kreacją interaktywną, technologiami mobilnymi oraz marketingiem społecznościowym.

Edelman Polska w ramach swojej struktury posiadał dotychczas przedstawicielstwo globalnej ekspertyzy Edelman Digital. Tworząc osobny oddział, firma chce zwiększyć dostępność swoich usług na rynku polskim. Warszawski oddział składa się z 10 ekspertów z dziedziny strategii digital i social media, webdesign oraz kreacji interaktywnej i technologii mobilnej oraz kilku freelancerów. Nowo utworzoną komórką opiekuje się Małgorzata Celarek (account director), która odpowiada za przygotowanie struktury działu, wypracowanie oferty, działania new business oraz rozwój jego kompetencji. Na razie agencja zdobyła zlecenia z obszaru digital dla takich klientów, jak m.in. SC Johnson (strona, aplikacje, gra na Facebooka), HP i Panasonic (community management, aplikacje), Fundacja Auschwitz-Birkenau (community management, strona www) czy Johnson&Johnson (analiza social media i programy zaangażowania społeczności). (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin