.

 

Edelman z Grand Prix Cannes Lions w kategorii PR

dodano: 
18.06.2014
komentarzy: 
2

Tegoroczny konkurs kreatywności Cannes Lions jest przełomowy dla branży PR. Po raz pierwszy w kategorii Cannes PR Lions Grand Prix otrzymała agencja PR. Do tej pory tym najwyższym laurem były nagradzane sieciowe agencje reklamowe.

W poniedziałek 16 czerwca zostali ogłoszeni zwycięzcy tegorocznego Cannes Lions – festiwalu uznawanego za najważniejsze na świecie wydarzenie wyznaczające trendy we współczesnej komunikacji marketingowej. Edelman U.S. wspólnie z Creative Artists Agency (Los Angeles) otrzymali Grand Prix w kategorii PR za kampanię „Scarecrow” dla sieci restauracji Chipotle. W ramach kampanii przygotowano mobilną grę video wraz z animowanym filmem, których zadaniem było w rozrywkowy sposób opowiedzieć historię marki Chipotle. Gra w ciągu tygodnia została pobrana 300 000 razy, a film do dziś zanotował prawie 13 mln odsłon na Youtube. Oś kampanii stanowiła platforma „Cultivate a Better World” stworzona z myślą o głębokim, emocjonalnym zaangażowaniu konsumentów Chipotle we wspólne tworzenie zrównoważonej przyszłości.

„To wielki sukces dla Edelmana, ale także przełomowe wydarzenie dla całej branży PR na świecie. Po raz pierwszy Grand Prix trafiło do agencji PR, a nasza branża nareszcie mocno zaznaczyła swoją obecność podczas Cannes Lions” – powiedziała Ewa Szejner, dyrektor generalna agencji Edelman Polska.

Dodatkowe informacje na temat zwycięskiego projektu można znaleźć tutaj

Video towarzyszące kampanii:

Brązowym Lwem została uhonorowana także kampania Edelman dla Unilever „Project Sunlight”.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
18.06.2014
17:53:38
Tomasz Trabuć, ...
(18.06.2014 17:53:38)
Z tekstu wynika, że Ewa Szejner wypowiada się w imieniu Edelmana, do czego jest jak najbardziej uprawniona, ponieważ jest szefową polskiego oddziału globalnej agencji PR. Myślę jednak, że najciekawsze w informacji o nagrodach przyznanych Edelmanowi jest to, że agencje PR mogą z powodzeniem działać w rejonach do tej pory zarezerwowanych dla branży marketingowej i reklamowej. Jest to przykład ciekawego trendu przekraczania tradycyjnych granic w biznesie. Tak jak wielkie firmy konsultingowe oferują usługi z zakresu zarządzania reputacją, CSR-em, tak agencje PR wykorzystują swój potencjał kreatywny w nowych dla siebie rejonach.
18.06.2014
15:00:21
viva_le_france
(18.06.2014 15:00:21)
koń by się usmial... akurat pani Szejner, co w Edelmanie nawet pol roku nie jest, mowi o swoim sukcesie... stare nawyki ciężko wykorzenić...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin