niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościEfektywna promocja z obciętym budżetem

Efektywna promocja z obciętym budżetem

W najnowszym numerze ProKREACJI można przeczytać m.in. o tym, jak tanio dbać o wizerunek firmy w czasie kryzysu, nie rezygnując przy tym z pewnych rozwiązań marketingowych. „Kreowanie wizerunku to proces długotrwały. Przerwanie go może zburzyć dotychczasowe efekty”, pisze Maciej Kolasiński.

Zdaniem autora, prowadzenie działań marketingowych, kiedy inni tną koszty, w szczególny sposób wzmacnia zaufanie klientów do marki. W dłuższej perspektywie pojawia się też wzrostu zysków, dzięki zagospodarowaniu miejsca, które zostawiła mniej aktywna konkurencja. Jak zatem przy zredukowanym budżecie promować się? Według Kolasińskiego warto pamiętać zwłaszcza o promocji w Internecie, który oferuje często tańsze rozwiązania, a także zapewni pomiar praktycznie wszystkich naszych działań. (ał) Ponadto w październikowym numerze ProKREACJI można przeczytać o:
– stoiskach targowych i systemach POS,
– nowościach w branży firmowych upominków,
– marketingu nowej generacji

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj