EFFIE Awards 2011 rozdane

dodano: 
18.10.2011
komentarzy: 
0

Grand Prix dla agencji reklamowej Publicis, domu mediowego MEC oraz Telekomunikacji Polskiej za kampanię „Dociekliwe Serce – Neostrada”. Złoto dla Testardo Gram, Brain, Touch Ideas, Starlink oraz Browarów Regionalnych Łomża za kampanię „Łomża. Mały browar z dużym piwem” oraz Macroscope OMD, Just, Live i Grupy Żywiec za kampanię „Męskie Granie” – to wyniki tegorocznej edycji konkursu branży komunikacji marketingowej.

W kategorii Pro bono srebrnym Effie nagrodzona została kampania „Weź, bądź człowiekiem”, przygotowana przez Mather Communications i Maxus Warszawa dla Fundacji Azylu Pod Psim Aniołem. Brąz za kampanię dotyczącą edukacji społecznej/ kampanię CSR otrzymała Ogilvy, która zrealizowała projekt „Fundacja TVN – liczy się każdy gest”. „Historie ukryte w obrazach” to z kolei brązowa statuetka w kategorii Promocja miejsc i wydarzeń. Kampanię przygotowała dla PZU firma Starlink.

Z wynikami we wszystkich kategoriach produktowych można zapoznać się na stronie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin