EFFIE® Awards 2010 rozdane

dodano: 
26.10.2010
komentarzy: 
0

25 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej - EFFIE. W kategorii „Pro Bono” wygrała kampania „Kumpel z Przeszłości 1944 live” zrealizowana dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy przez agencję reklamową San Markos. Kampanię „Użyj wyobraźni”, przeprowadzoną przez BBDO Warszawa dla Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, nagrodzono zaś w kategorii „Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR”. W kategorii „Promocja Miejsc i Wydarzeń” EFFIE otrzymały dwie kampanie – „Przymierz się”, zorganizowana przez Young&Rubicam Poland dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - Departamentu Programów Ponadregionalnych, oraz „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie. Pozytywna energia”, którą dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przygotowała Grupa Eskadra.

EFFIE to konkurs branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 38 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Do Effie United zgłoszono 121 prac, z czego 80% to zgłoszenia wspólne (agencji reklamowych, domu mediowego i klienta). Oceny prac dokonało ponad 60 osobowe jury, pod przewodnictwem prezesa Grupy TP Macieja Wituckiego, oraz przewodniczących grup jurorskich – Barbary Frątczak-Rudnickiej, Olgi Sobieraj, Małgorzaty Węgierek, Romana Jędrkowiaka oraz Macieja Mitoraja.

Konkurs wspiera merytorycznie firma Ernst & Young. (kk)

Listę zwycięskich projektów we wszystkich kategoriach konkursowych można znaleźć tutaj

 

 

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin