Egipski Urząd ds. Turystyki został klientem FH

dodano: 
31.01.2006
komentarzy: 
0

Warszawski oddział Fleishman-Hillard wygrał przetarg na globalną obsługę public relations Egipskiego Urzędu ds. Turystyki. Przetarg odbył się w zeszłym roku. Egipski Urząd ds. Turystyki zdecydował się także na siostrzane agencje DDB Advertising oraz DDB Tourism and Travel. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się agencja Media Direction OMD. Koordynację działań public relations zapewni londyńskie biuro FH.
Londyn opracował ponadto zarys PR w ramach międzynarodowej kampanii obejmującej 28 państw, w tym Wielką Brytanię, USA, Kanadę, Austrię i inne. „Celem prowadzonych przez nas działań jest wzmocnienie wizerunku Egiptu jako jednego z najbardziej atrakcyjnych miejsc wypoczynku wśród osób planujących podróże oraz podwojenie do 2014 r. ogólnej liczby turystów z całego świata odwiedzających Egipt. To jest duże wyzwanie, szczególnie w zakresie zmiany percepcji oraz sposobu, w jaki Egipt był prezentowany w ostatnich latach” - mówi Julia Kozak, odpowiedzialna za polski oddział Fleishman-Hillard.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin