czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościEkspert szyty na miarę

Ekspert szyty na miarę

Portal businessman.pl pokazuje, że najlepszą metodą tworzenia wizerunku firmy w oczach bardziej wymagającego odbiorcy są działania PR-owskie, mniej ambitnym wystarczą chwyty reklamowe.

Czasem wystarczy biały kitel na ramionach aktora, aby uwiarygodnić przekaz reklamowy, przytacza portal. Tam, gdzie proste chwyty promocyjne nie zdają egzaminu, dobrze jest wykorzystać prawdziwego eksperta. Businessman.pl udowadnia, że zadanie to nie należny do łatwych. Po pierwsze autorytet z danej dziedziny trzeba przekonać do firmy i jej produktów. Należy także znać jego słabe i mocne strony.

Cytowany przez portal Bogdan Biniszewski, który wykreował już wielu ekspertów, dodaje, że w procesie szkolenia przydaje się mapa ekspercka, czyli zestawienie zagadnień, w których ekspert „czuje się jak ryba w wodzie”. Dzięki niej uniknie się tematów, w których nie czuje się on najsilniejszy, a jednocześnie eksponuje jego wiedzę – dodaje portal. Aby ekspert stał się prawdziwym ambasadorem firmy jego osoba musi kojarzyć się odbiorcy z firmowaną przez niego marką. Należy także pamiętać, że aby nie stracić eksperta, musi on czerpać satysfakcję z pracy i być dobrze opłacany. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł