Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Electronic Arts nowym klientem Kool Things. electronic arts, producent oraz wydawca gier komputerowych, został klientem agencji gamingowej kool things. agencja była odpowiedzialna za zorganizowanie akcji promocyjnej w warszawie oraz krakowie (22 i 29 października 2022 roku), w ramach której fani the sims 4 mogli spróbować kultowych tostów z gry. kool things zajęło się influencer marketingiem i brandingiem okazjonalnym food trucka. w projekt zostali zaangażowani influencerzy – karolina witaszek i jasper. w ramach współpracy agencja przygotowała także działania wspierające przejście gry the sims 4 do modelu bezpłatnego. w grudniu 2022 roku planowana jest kolejna odsłona kampanii. fani gry będą mogli zdobyć świąteczny „simowy” sweter w ramach kreatywnej zabawy. kool things odpowiedzialne jest za pomysł kreatywny, dobór twórców, wdrożenie i obsługę pomysłu. klient został pozyskany staraniem działu new business. za działania przy tej kampanii odpowiadał zespół kierowany przez magdę mazurkiewicz, head of strategy and social media, i daniela przygodę, head of creative. na potrzeby kolejnych projektów dla electronic arts w agencji zostanie zbudowany specjalny zespół. (bs).
Electronic Arts, producent oraz wydawca gier komputerowych, został klientem agencji gamingowej Kool Things.
Agencja była odpowiedzialna za zorganizowanie akcji promocyjnej w Warszawie oraz Krakowie (22 i 29 października 2022 roku), w ramach której fani The Sims 4 mogli spróbować kultowych tostów z gry. Kool Things zajęło się influencer marketingiem i brandingiem okazjonalnym food trucka. W projekt zostali zaangażowani influencerzy – Karolina Witaszek i Jasper.
W ramach współpracy agencja przygotowała także działania wspierające przejście gry The Sims 4 do modelu bezpłatnego.
W grudniu 2022 roku planowana jest kolejna odsłona kampanii. Fani gry będą mogli zdobyć świąteczny „simowy” sweter w ramach kreatywnej zabawy. Kool Things odpowiedzialne jest za pomysł kreatywny, dobór twórców, wdrożenie i obsługę pomysłu.
Klient został pozyskany staraniem działu new business. Za działania przy tej kampanii odpowiadał zespół kierowany przez Magdę Mazurkiewicz, Head of Strategy and Social Media, i Daniela Przygodę, Head of Creative.
Na potrzeby kolejnych projektów dla Electronic Arts w agencji zostanie zbudowany specjalny zespół. (bs)