.

 

Elektrownia Powiśle nowym klientem Green Parrot

dodano: 
16.03.2018
komentarzy: 
0

Pod koniec lutego 2018 roku Green Parrot nawiązało współpracę z Elektrownią Powiśle, warszawską inwestycją dewelopera White Star Real Estate. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowej komunikacji w mediach społecznościowych marki.

W ramach umowy agencja zajmuje się przygotowywaniem kreacji oraz contentu na trzech kanałach: Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Dodatkowo, Green Parrot odpowiada też za moderację oraz organizację konkursów na fanpage'u marki.

Za projekt odpowiadają Arkadiusz Walas, Senior Account Manager, Grzegorz Górecki, Head of Client Service oraz Beata Grzybek-Zielińska, Head of Communication.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Wcześniej Elektrownia Powiśle nie korzystała z usług żadnej agencji. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin