W grudniu 2025 roku Social Lama poinformowała o awansie Emilii Metryki na stanowisko Social Media Managerki.
W nowej roli zajmuje się ona zarządzaniem zespołem specjalistów realizujących całościowe działania komunikacyjne dla takich marek jak m.in. FM Logistic, ENGIE Polska, Pracuj.pl, Kohersen czy galeria Rondo Wiatraczna. Do jej obowiązków należy tworzenie treści do mediów społecznościowych, prowadzenie komunikacji na profilach klientów, wspieranie rozwoju kompetencji zespołu, udział w postępowaniach przetargowych, przygotowywanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, a także doradztwo strategiczne. Prowadzi również wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.
Emilia Metryka w branży digital pracuje od ponad sześciu lat. Z Social Lamą jest związana od 2024 roku. Do tej pory jako Senior Social Media Specialist odpowiadała za całościową współpracę z klientem, a także tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oraz treści contentowych.
Doświadczenie zdobywała m.in. w Warner Bros Discovery, gdzie odpowiadała za moderację i rozwój profili marek takich jak player.pl, VOD.pl, TVN czy HBO MAX. W kolejnych latach tworzyła materiały wideo promujące produkcje Player Original i MAX, prowadziła wywiady z aktorami i relacjonowała premiery oraz wydarzenia branżowe. Następnie w Result Media współtworzyła i rozbudowywała dział social mediów, znacząco zwiększając liczbę klientów. Realizowała kampanie komunikacyjne dla marek z różnorodnych sektorów – od ubezpieczeń, FMCG i cyberbezpieczeństwa, przez beauty, AGD i nieruchomości, po motoryzację, rozrywkę i e-commerce.
Emilia Metryka Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją PR na Uniwersytecie SWPS. (ao)


