Employer Branding Management Summit 2013 już za nami
Konferencja Employer Branding Management Summit 2013 z gośćmi specjalnymi – Anną Dyhre (autorką m.in. „Sustainable Employer Branding – „Guidelines”, „Case studies and Best Practices” i „Employer Branding”) i Holgerem Koche (trendence Institut GmbH) – już za nami. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 – przyznane!
5 czerwca w Hotelu Hilton w Warszawie, odbyła się kolejna edycja konferencji Employer Branding Management Summit 2013. Podczas spotkania wyróżnionym pracodawcom wręczono nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013.
Konferencja zgromadziła specjalistów i ekspertów employer brandingu z całej Polski, którzy mieli szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Podczas konferencji po raz pierwszy przedstawiony został Raport Employer Branding w Polsce 2013/2014.
Gościem specjalnym konferencji była Anna Dyhre, jeden ze światowych liderów w dziedzinie employer brandingu. W trakcie sesji warsztatowej z Anną Dyhre, omówione zostały najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe. Natomiast drugi międzynarodowy ekspert, Holger Koch, managing director trendence Institut GmbH, przedstawił rankingi, badania, analizy i wskaźniki w służbie employer brandingu. Obie prelekcje bogate były w cenne informacje na temat światowych trendów w tym zakresie.
Natomiast z polską perspektywą można było się zapoznać podczas panelu dyskusyjnego z udziałem ekspertów: Jolantą Jakóbczyk, dyrektor Biura Rozwoju Zasobów Ludzkich, PKO Bank Polski, Mariolą Raudo, recruitment managerem & HR Business partnerem z Nestlé Polska oraz Anną Woźniak, recruting managerem z Ernst & Young Polska. Eksperci komentowali wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2013/14, który został przedstawiony tuż przed panelem przez Annę Macnar, partnera zarządzającego HRM Institute. Dyskusja dotyczyła analizy wskaźników, dobrych praktyk i znaczenia działań wizerunkowych w polskich firmach.
Wizerunek i markę pracodawcy, pod nieco innym kątem, omówili: dr Krzysztof Najder, partner zarządzający i CEO Stratosfera Added Value oraz Marcin Czajka, managing partner, CEO Gravity Ad. Dr Krzysztof Najder zaprezentował koncepcję trendów kulturowych wpływających na wizerunek i wartości firmy, stworzoną na podstawie kilkuletniej obserwacji. Natomiast Marcin Czajka przedstawił kilka przykładów użycia najnowszych technologii i narzędzi wykorzystywanych w procesie kształtowania marki pracodawcy. Obie prelekcje wywołały burzliwe dyskusje i były źródłem nowego spojrzenia na employer branding.
Ostatnią częścią konferencji była ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2013. Do konkursu firmy zgłosiły 32 prace. Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane zostały w czterech kategoriach: Doskonała Strategia Employer Branding, Doskonała Kampania Internetowa, Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline, Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa (nowa kategoria).
Lista zwycięzców nagród prezentuje się następująco:
Kategoria 1: Doskonała Strategia Employer Branding
Zwycięzca: Ernst & Young
Zwycięzca: PKO Bank Polski
Wyróżnienie: Grupa Żywiec
Wyróżnienie: Coca-Cola HBC Polska
Kategoria 2: Doskonała Kampania Internetowa
Zwycięzca: PwC
Wyróżnienie: UBS Poland Service Centre
Kategoria 3: Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Zwycięzca: UBS Poland Service Centre
Wyróżnienie: Adecco
Kategoria 4: Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: BNP Paribas Bank Polska
Wyróżnienie: Danone
Organizatorem konferencji jest HRM Institute. PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.