Employer branding to nie tylko HR

dodano: 
10.02.2012
komentarzy: 
0

Skuteczny employer branding to nie tylko HR, ale także PR i marketing, w tym komunikacja z obecnymi pracownikami i budowanie wizerunku wśród przyszłych – przekonuje Magdalena Czarnkowska w Rzeczpospolitej.

„Employer branding wymaga umiejętnego połączenia działań z zakresu HR oraz public relations. Taki przekaz musi być spójny i dobrze zdefiniowany” – twierdzi Marek Gieorgica, partner zarządzający Clear Communication Group. Zauważył też, że pracodawca powinien pamiętać o utrzymywaniu dobrych relacji z osobami, które już odeszły z firmy. „Nie znikają one przecież bez śladu, cały czas są na rynku i niejednokrotnie zdarza się, że do danej firmy wracają” – dodał. Podkreślił poza tym, że tacy pracownicy są firmie potrzebni i dobrze w związku z tym, by ją cenili. O byłych pracownikach wspomina w gazecie też Nina Hałabuz z BCG. Jej zdaniem warto pokazywać, co robią oni po odejściu z firmy. BCG na przykład chwali się, że „do grona polskich alumnów BCG należą m.in. twórca Alior Banku, największego bankowego startupu ostatnich lat, czy Marcin Tarnowski, country marketing manager w Google”. Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy to długoletni proces – czytamy w dzienniku – ale to końcowy efekt przesądza, czy do firmy aplikują najlepsi. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin