wtorek, 16 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościEsencja dobrej konferencji prasowej

Esencja dobrej konferencji prasowej

Norbert Kilen na łamach Pulsu Biznesu zwraca uwagę na najważniejsze elementy dobrze przygotowanej konferencji prasowej. Jak mówi, nie warto organizować konferencji na temat niewystarczająco atrakcyjny, „(…) news powinien być mocny i nienaciągany”. Dziennikarzy zdaniem Kilena najbardziej interesują raporty branżowe, informacje o zmianach w zarządzie firmy, jej zagraniczna ekspansja, fuzje, przejęcia, a także wejście przez spółkę w nowy segment rynku.
Dla telewizji konferencja prasowa nie jest zbyt ciekawym wydarzeniem, bowiem „(…) widziana okiem kamery wygląda nudno”.
Jak zauważa Kilen, warto pamiętać o tym, że podawanie informacji różnym mediom w różnym czasie jest sprzeczne z zasadami uczciwej konkurencji, jednakże „(…) przychylność niektórych tytułów można zyskać, przygotowując np. jakieś specjalne dane czy materiały specjalnie dla nich”. Jednym z najważniejszych elementów dobrze przygotowanej konferencji jest duża wiedza i rzetelność ekspertów, którzy zabierają na niej głos. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj