Eskadra Promarket realizuje kompleksową kampanię BTL dla Restauracji SPHINX związaną z nową kartą menu oraz „odświeżeniem” wizerunku. Zadaniem agencji była kreacja i realizacja kampanii związanej z wprowadzeniem wiosennego menu. Nowością jest wprowadzenie do oferty restauracji czterech atrakcyjnych sałat zgodnych z dotychczasową filozofią Sphinx, czyli dużo, smacznie i niedrogo, oraz będących odpowiedzią na obecne tendencje rynkowe. W ten sposób restauracje SPHINX promują także swój nowy wizerunek – miejsca, gdzie oprócz sztandarowych mięsnych pozycji typu Shoarma, można zjeść również zgodnie z ostatnimi trendami zdrowego żywienia. Akcja promocyjna rozpoczyna się 29 kwietnia w 54 restauracjach w całej Polsce i potrwa ponad 2 tygodnie. Animatorzy – w zielonych strojach, stylizowani na sędziów piłkarskich będą rozdawać zielone karty, czyli ulotki informujące o nowej ofercie SPHINXA. W samych restauracjach również się „zazieleni” – agencja zajęła się kreacją i produkcją specjalnych podkładek pod talerze, wyklejek na szyby. W ramach akcji zostaną także oplakatowane miasta objęte promocją.