Euro 2012: sposób na udaną promocję

dodano: 
16.08.2011
komentarzy: 
0

Władze Poznania: „Teraz musimy dobrze wykorzystać tę niepowtarzalną okazję. Sprawić, by Europejczycy zainteresowali się nie tylko meczami rozgrywanymi na stadionie przy Bułgarskiej, ale też naszym miastem”. Stąd planowany jest promocyjny rajd Poznania po Europie, reklamy w zagranicznych stacjach telewizyjnych czy stworzenie profilu na Facebooku.

Promocja Poznania zmierza do powtórzenia sukcesu Barcelony, która w 1992 r. wypromowała się dzięki igrzyskom olimpijskim. Łukasz Goździor, szef biura promocji miasta, zdradza, że działania promocyjne skoncentrują się na „czterech państwach, których reprezentacje będą grały u nas swoje mecze”. „Chcemy zaprosić do poznania kibiców z tych krajów, nawet jeśli nie zdobędą biletów na mecze” – tłumaczy Goździor.

Kampania rozpocznie się już w tym roku w stacji Eurosport. Miasto będzie ukazane jako miejsce, gdzie odbywa się wiele wydarzeń sportowych. Druga część promocji wystartuje  na wiosną przyszłego roku. Wtedy to ruszy promocyjny rajd Poznania po Europie. Wiadomo tylko, że „w każdym mieście odbędzie się takie samo wydarzenie zapraszające do odwiedzenia Poznania” – czytamy w Gazecie Wyborczej.

Do promocji zostaną wykorzystane media społecznościowe (specjalny profil na Facebooku). Planowany jest także przewodnik po Poznaniu dla kibiców, który przybliży im miasto i zachęci do powrotu. (kg)

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Jak wykorzystać Euro, by stać się drugą Barceloną, Michał Wybieralski, 13.08.11.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin