.

 

Euro RSCG Sensors z Samsungiem pyta, za co kochamy Polskę

dodano: 
24.04.2012
komentarzy: 
0

Euro RSCG Sensors wspiera PR-owo Samsunga w kampanii, w której zachęca Polaków do podzielenia się opiniami, za co kochają Polskę. Firmy zainaugurowały działania przy okazji prezentacji polskich i ukraińskich gwiazd, które 29 kwietnia wystąpią w meczu charytatywnym na Stadionie Narodowym.

Kampania nosi tytuł „Kocham Polskę”. Odpowiedzieć na kluczowe pytanie mogą wszyscy, umieszczając swoje wpisy na specjalnych, rozstawionych w centrach pięciu miast (Warszawy, Sopotu, Krakowa, Poznania i Wrocławia) konstrukcjach w kształcie pojedynczych liter oraz serca. Istnieje także możliwość, aby swoje wyznanie opublikować na stronie kampanii lub po prostu nagrać. Każde takie nagranie, za zgodą uczestnika, może być wykorzystane w kanale YouTube Samsung. Zgłoszenia można nadsyłać do 27 kwietnia. Po tym terminie, 29 kwietnia, poszczególne litery z całej Polski zostaną przywiezione do Warszawy i ustawione w ogromny napis: „♥ Polska”, który będzie można zobaczyć przed Stadionem Narodowym w dniu, w którym zostanie rozegrany charytatywny mecz pomiędzy gwiazdami Polski i Ukrainy. Polskę reprezentować będą polscy aktorzy, dziennikarze i sportowcy. Po meczu wielki napis zostanie umieszczony na barce, która przez kilka dni będzie pływać po Wiśle. Finalnie wszystkie wpisy osób uczestniczących w akcji utworzą wielką biało-czerwoną flagę, która w czerwcu zostanie wyeksponowana w centrum Warszawy.

Częściowy dochód z imprezy zostanie przekazany na rzecz Domu Dziecka Nr 1 w Warszawie oraz Domu Dziecka Maliatko w Kijowie. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin