.

 

European Communication Monitor - wypełnij już dziś

dodano: 
12.03.2013
komentarzy: 
0

Z jakimi sytuacjami kryzysowymi konfrontowani są europejscy konsultanci i jakie strategie komunikacji najczęściej stosują? Czy PR-owcy uwzględniają różnice w komunikowaniu z różnymi kategoriami wiekowymi takimi jak „generacja cyfryzacji”? Jak ważna jest reputacja CEO dla sukcesu organizacji? Wszystkiego dowiesz się podczas tegorocznej edycji European Communication Monitor.

European Communication Monitor to badania z zakresu komunikowania strategicznego na świecie, prowadzone przez międzynarodową grupę profesorów z 11 uznanych uniwersytetów europejskich, a organizowane od szeregu lat przez European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), the European Association of Communication Directors (EACD) oraz magazyn European Communication, przy wsparciu agencji Ketchum. Wyniki tegorocznego badania zostaną zaprezentowane na European Communication Summit w Brukseli w dniach 27-29 czerwca.

European Communication Monitor 2013 kładzie akcent na aktualne wyzwania i przyszłe trendy rozwoju profesji komunikowania. Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy wejść na stronę.

Badanie jest prowadzone wyłącznie w celach naukowych i wyniki nie zostaną użyte do żadnych innych celów. Wszystkie informacje mają charakter anonimowy.

PRoto.pl jest jedynym polskim medium elektronicznym wspierającym badanie. Koordynatorem badań na Polskę jest profesor Ryszard Ławniczak.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin