.

European Exellence Awards na półmetku

dodano: 
16.11.2009
komentarzy: 
0

Kapituła European Exellence Awards ogłosiła listę półfinalistów konkursu. Wśród nominowanych są polskie agencje PR-owskie.

O miano najlepszej agencji roku walczą: Brands2Life, europejsko-bliskowschodno-afrykański oddział Burson-Marsteller, Hill&Knowlton, PrimePR oraz Weber Shandwick, natomiast o tytuł najlepszej kampanii 2009 roku walczy aż 10 projektów.

W kategorii regionalnej Polska-Rosja na krótkiej liście znalazły się: działania antykryzysowe przygotowane przez PKO S.A., akcja Fleishman-Hillard „Opłaca się wynajmować czystość” dla CWS-boco, „Akcja Klimat” Komisji Europejskiej, przygotowana przez agencję Media Consulta, event Skype z okazji rosyjskiego Dnia Zwycięstwa zorganizowany przez lokalny oddział Mmd Corporate oraz działania Global Works na rzecz komunikacji związanej ze świńską grypą prowadzone dla Amerykańskiej Federacji Eksportu Mięsa.

Wśród innych półfinalistów nominowane są między innymi: w kategorii spożywczej - kampania Euro RSCG Sensors „Ważą się losy psów i kotów” dla Royal Canin, Alert Media dla Chabad-Lubavitch za kampanię na rzecz ochrony tradycji Judaizmu w Polsce, startująca w kategorii komunikacja międzykulturowa, tartująca w kategorii public affairs kampania „Razem ’89”, przygotowana przez koalicję agencji: Rc2, DDB, Value Media i Tribal DDB czy wspólny projekt On Board PR i San Markos „Kumpel z przeszłości”, dotyczący Powstania Warszawskiego.(ał)

Zobacz za co jeszcze nominowane są polskie agencje

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin