Event dobry na wszystko

dodano: 
26.04.2005
komentarzy: 
0

Vadim Makarenko pisze na łamach Gazety Wyborczej o dobrym sposobie na głośną i tanią promocję firmy – eventach. Autor za przykład podaje poznański event zorganizowany przez agencję Leo Burnett dla Ikei: tłum skandował tam prośby o zwrócenie Ikei Poznaniowi. Do protestujących chętnie przyłączyli się poznaniacy, zebrano 5 tysięcy podpisów mieszkańców, którzy chcieli pozostawienia sklepu w tym samym miejscy. Po kilku dniach poznaniacy usłyszeli od menedżerów firmy, że Ikea zostanie zamknięta, ale już niedługo zostanie otwarta nowa, większa. „Ta akcja odbyła się w 2000 r., a dziś jest wymieniana jako podręcznikowy przykład tzw. eventu, czyli wydarzenia promocyjnego” – pisze Makarenko. W artykule czytamy również o możliwościach zorganizowania eventów przez małe i średnie przedsiębiorstwa.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, dodatek: Mój biznes, Nie ma jak wydarzenie, 26.04.05, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin