.

Face it! zaczyna współpracę z agencją z Filadelfii

dodano: 
18.10.2021
komentarzy: 
0

Warszawska agencja PR Face it! oraz RAS Associates LLC z Filadelfii ogłosiły w połowie października rozpoczęcie partnerskiej współpracy. Ma to pomóc obu firmom w dotarciu do szerszego grona klientów.

W ramach współpracy firmy otworzyły swoje wirtualne biura w miastach będących siedzibą partnera. Takie przedstawicielstwa mają umożliwić im szersze dotarcie z usługami PR do potencjalnych klientów w Europie i Ameryce Północnej.

RAS Associates LLC to agencja marketingowa i PR założona w 1987 roku przez Boba Schiersa, która ma siedzibę w Heinesport pod Filadelfią. Agencja specjalizuje się w usługach PR, marketingu, komunikacji kryzysowej, zarządzaniu i planowaniu eventów.

Jak mówi Joanna Adamiak, CEO agencji Face it!, wirtualne biuro w Filadelfii daje warszawskiej firmie „szerokie spektrum nowych możliwości zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i całej Ameryce Północnej”.

Firma Schiersa współpracowała w ostatnich latach z Face it! przy kilku projektach, stąd decyzja o partnerstwie. Właściciele firm po raz pierwszy nawiązali kontakt, kiedy agencja Face it! dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network międzynarodowej sieci niezależnych firm PR założonej przez Boba Schiersa i Susan Hamburg z Orlando na Florydzie.

„Przez ostatnie trzy lata, w trakcie współpracy Face it! z RAS, zdaliśmy sobie sprawę, jak wiele łączy nasze firmy, przede wszystkim w podejściu do klientów” – komentuje Bob Schiers. Joanna Adamiak dodajre, że biznesowe partnerstwo daje obu agencjom możliwość zaistnienia na nowych rynkach oraz proponowania klientom „efektywnych rozwiązań i racjonalnych kosztowo usług, wzbogaconych o lokalne doświadczenie partnera”. Jak dodaje szefowa Face it!, jest bardzo wiele firm w Polsce i w UE, które potrzebują wsparcia PR-owego na terenie Stanów Zjednoczonych i Ameryki Północnej, i na odwrót – dużo firm z USA i całej Ameryki prowadzi swoje interesy w Europie.

„Globalizacja to prawdopodobnie najważniejszy obecnie czynnik definiujący przyszłość branży public relations. Rozwój technologiczny sprawił – na szczęście, a może wręcz przeciwnie – że świat znacząco się skurczył. Jednak dla mnie najbardziej fascynujące jest tempo, w jakim to się stało. Coś, co wcześniej zajmowało kilka dni, tygodni czy miesięcy, obecnie może się wydarzyć w ciągu sekund. Kryzys wizerunkowy firmy w USA staje się natychmiast newsem w Europie. Również pozytywne wydarzenia w Europie, Azji czy każdym innym zakątku świata stają światowym newsem w kilka chwil. W takich warunkach firmy zajmujące się PR muszą reagować natychmiast. Współpraca partnerska między Face it! a RAS da naszym klientom możliwość globalnego dotarcia z przekazem w jak najkrótszym czasie” – komentuje Schiers. (mb)

Źródło:

Zdjęcie główne: Joanna Adamiak, Bob Schiers
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin