Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook bada wakacyjne zachowania konsumentów i wprowadza nowe narzędzia dla reklamodawców. z badania przeprowadzonego przez facebook iq i ipsos wynika, że w sezonie wakacyjnym użytkownicy facebooka i instagrama coraz chętniej korzystają ze smartfonów czy tabletów. odsetek konwersji na urządzeniach mobilnych w kampaniach wakacyjnych wzrósł z 45 proc. w 2015 do 53 proc. w 2016 roku. ponad 50 proc. osób, które robią zakupy za pomocą urządzeń mobilnych, należy do grupy wiekowej 18-34 lata. użytkownicy smartfonów czy tabletów coraz chętniej kupują produkty dla siebie na facebooku i instagramie. coraz większa liczba osób szuka też inspiracji zakupowych w tych serwisach – wynika z badania. „te zachowania konsumentów dają marketerom nowe możliwości, aby zrozumieć działania klientów i wpłynąć na ich decyzje zakupowe. aby zwiększyć sprzedaż w sezonie wakacyjnym, firmy powinny docierać do klientów na wcześniejszym etapie ścieżki zakupowej konsumenta, a nie czekać, aż ten sam zacznie szukać informacji” – czytamy na blogu facebooka. serwis marka zuckerberga zaprezentował także nowe narzędzia dla marketerów. reklamodawcy mogą teraz korzystać z targetowania gospodarstw domowych i rozszerzyć niestandardowe grupy odbiorców o osoby w nich mieszkające. facebook udostępnia również nowe wskaźniki służące do pomiaru kampanii docierających do gospodarstw domowych. reklamodawcy mogą poznać zasięg i częstotliwość, konwersje, a także mają możliwość rozbicia wyników według kryterium dochodu lub typu gospodarstwa domowego. facebook wprowadził też nowe opcje w formacie reklam dynamicznych. serwis umożliwił m.in. modyfikację szablonów do tworzenia reklam. można zmieniać np. styl, czcionkę, kolor czy dodawać ceny produktów, a także informować o obniżkach. oprócz tego partnerzy reklamowi, którzy korzystają z api mogą również w miejsce zdjęć wgrywać filmy wideo. więcej informacji można znaleźć na blogu facebooka. (pk).
Z badania przeprowadzonego przez Facebook IQ i Ipsos wynika, że w sezonie wakacyjnym użytkownicy Facebooka i Instagrama coraz chętniej korzystają ze smartfonów czy tabletów. Odsetek konwersji na urządzeniach mobilnych w kampaniach wakacyjnych wzrósł z 45 proc. w 2015 do 53 proc. w 2016 roku. Ponad 50 proc. osób, które robią zakupy za pomocą urządzeń mobilnych, należy do grupy wiekowej 18-34 lata.
Użytkownicy smartfonów czy tabletów coraz chętniej kupują produkty dla siebie na Facebooku i Instagramie. Coraz większa liczba osób szuka też inspiracji zakupowych w tych serwisach – wynika z badania.
„Te zachowania konsumentów dają marketerom nowe możliwości, aby zrozumieć działania klientów i wpłynąć na ich decyzje zakupowe. Aby zwiększyć sprzedaż w sezonie wakacyjnym, firmy powinny docierać do klientów na wcześniejszym etapie ścieżki zakupowej konsumenta, a nie czekać, aż ten sam zacznie szukać informacji” – czytamy na blogu Facebooka.
Serwis Marka Zuckerberga zaprezentował także nowe narzędzia dla marketerów. Reklamodawcy mogą teraz korzystać z targetowania gospodarstw domowych i rozszerzyć niestandardowe grupy odbiorców o osoby w nich mieszkające. Facebook udostępnia również nowe wskaźniki służące do pomiaru kampanii docierających do gospodarstw domowych. Reklamodawcy mogą poznać zasięg i częstotliwość, konwersje, a także mają możliwość rozbicia wyników według kryterium dochodu lub typu gospodarstwa domowego.
Facebook wprowadził też nowe opcje w formacie reklam dynamicznych. Serwis umożliwił m.in. modyfikację szablonów do tworzenia reklam. Można zmieniać np. styl, czcionkę, kolor czy dodawać ceny produktów, a także informować o obniżkach. Oprócz tego partnerzy reklamowi, którzy korzystają z API mogą również w miejsce zdjęć wgrywać filmy wideo.
Więcej informacji można znaleźć na blogu Facebooka. (pk)