Coraz częściej korzystamy z Facebooka zawodowo. Niemal każda marka lub produkt ma swój fanpage. A co z instytucjami publicznymi i NGO?
Według statystyk Facead.pl, na Facebooku można znaleźć 146 organizacji pozarządowych, 93 organizacje rządowe, 12 organizacji politycznych, 62 organizacje społeczne i 12 partii politycznych.
Statystyki te oczywiście nie są do końca wiarygodne, ponieważ Facead.pl automatycznie grupuje strony w zależności od tego, co zaznaczyli administratorzy poszczególnych profili (np. wśród organizacji rządowych mamy na przykład profil „Nie śpię, bo trzymam krzyż”, a wśród organizacji politycznych „Weekend powinien trwać trzy dni”).
Jak prowadzić na Facebooku stronę instytucji publicznej tak, by nie być mylonym z popularnym, choć zupełnie nieadministracyjnymi profilami? Czym różni się zarządzanie stroną takiej instytucji od strony marki czy produktu? Jak wygenerować ruch na stronie instytucji i zachęcić do dyskusji?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie szkolenia „Instytucje publiczne i NGO w mediach społecznościowych”. Już 21.października w Warszawie! Zapraszamy!



