niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościFacebook coraz bardziej mobilny

Facebook coraz bardziej mobilny

Coraz większą rolę w rozwoju firmy z Menlo Park odgrywa mobilny Facebook. Takie wnioski płyną nie tylko z lektury jej rocznego raportu, ale także z badania firmy Shareaholic.

W ostatnim kwartale 2013 roku 53 proc. przychodów reklamowych Facebooka pochodziło z jego wersji mobilnej. Jak natomiast wygląda kwestia przekierowań na strony firm obecnych w tym serwisie? W tym celu Shareaholic przeanalizowało ruch na 200 tys. stron.

Ogólnie 16 proc. ruchu przychodzącego na badane strony pochodzi z Facebooka. W tym ponad 8 proc. stanowi ruch przychodzący z mobilnej wersji tego serwisu. Od września zeszłego roku wzrósł on o prawie 200 proc.

„Responsywność strony oraz optymalizacja mobilnych wersji stron są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej” – czytamy na blog.shareaholic.com. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj