Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook dodaje nowe odznaki dla fanów stron. facebook wprowadził nowe odznaki, które mogą otrzymać najaktywniejsi fani stron – informuje socialmediatoday.com. czytamy, że ma to być kolejny sposób serwisu na zwiększenie zaangażowania użytkowników. odznaki są niewielkimi obrazkami z podpisem, które początkowo pojawiały się jedynie pod nazwiskami najaktywniejszych członków grup. od niedawna odznaczenia mogą uzyskać również fani fanpage’ów – zauważa źródło. jak czytamy dalej, od teraz najbardziej zaangażowane osoby mogą uzyskać nowe tytuły: „anniversary follower” i „milestone follower”. facebook uaktualnił także obrazek pojawiający się przy odznaczeniu „follower”, który przedstawia machającą dłoń. wprowadził również możliwość zdobycia dwóch odznak naraz, co będzie zobrazowane dopiskiem „+1”. źródło zwraca uwagę, że zmiany mogą wpłynąć pozytywnie na relacje pomiędzy administratorami a fanami stron. osoby zarządzające fanpage’em dostaną m.in. możliwość skontaktowania się z wybraną grupą odbiorców, taką jak najnowsi członkowie społeczności. czytaj więcej: facebook umożliwi stronom kierowanie postów do najbardziej aktywnych fanów. (ak).
Facebook wprowadził nowe odznaki, które mogą otrzymać najaktywniejsi fani stron – informuje socialmediatoday.com. Czytamy, że ma to być kolejny sposób serwisu na zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Odznaki są niewielkimi obrazkami z podpisem, które początkowo pojawiały się jedynie pod nazwiskami najaktywniejszych członków grup. Od niedawna odznaczenia mogą uzyskać również fani fanpage’ów – zauważa źródło.
Jak czytamy dalej, od teraz najbardziej zaangażowane osoby mogą uzyskać nowe tytuły: „Anniversary Follower” i „Milestone Follower”. Facebook uaktualnił także obrazek pojawiający się przy odznaczeniu „Follower”, który przedstawia machającą dłoń. Wprowadził również możliwość zdobycia dwóch odznak naraz, co będzie zobrazowane dopiskiem „+1”.
Źródło zwraca uwagę, że zmiany mogą wpłynąć pozytywnie na relacje pomiędzy administratorami a fanami stron. Osoby zarządzające fanpage’em dostaną m.in. możliwość skontaktowania się z wybraną grupą odbiorców, taką jak najnowsi członkowie społeczności.
Czytaj więcej: Facebook umożliwi stronom kierowanie postów do najbardziej aktywnych fanów
(ak)