Facebook i Google dbają o polityków

dodano: 
10.01.2013
komentarzy: 
0

Kampanie polityczne to wyjątkowy czas dla polityków, ale nie tylko. Dla Facebooka i Google’a to okres bardzo ścisłej współpracy podczas kampanii prezydenckich. Bywa, że wysyłają swoich pracowników do pracy w biurach klienta – podaje Advertising Age.

Według Zaca Moffatta, dyrektora digital podczas kampanii Mitta Romneya, Google wybrało pracowników, którzy mieli pracować w biurach kampanii i pomagać w razie problemów. Z kolei rzecznik Facebooka informuje, że portal tak samo traktuje kampanie polityczne, jak wielkich klientów – choć nie chciał podać liczby pracowników, pracujących przy kampanii Obamy i Romneya.

Jednak bliska praca z reklamodawcami czy agencjami to nie nowość dla takich gigantów, jak Google i Facebook. W 2008 r. Google posłało kilku swoich pracowników do Procter & Gamble Tide w ramach wymiany talentów. Jednak rzecznik Google'a zapytany o podobne relacje z klientami politycznymi nie udzielił już odpowiedzi.

Nie wiadomo, ile pieniędzy w kampaniach Obamy i Romeya wydano na działania Google'a i Facebooka. (kg)

Źródło:

Advertising Age, Election embeds: Facebook, Google got cozy with campaigns, Kate Kayne, 10.12.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin