Instagram i Facebook ułatwią zarabianie twórcom

dodano: 
10.06.2021
komentarzy: 
0

Instagram i Facebook uruchamiają narzędzia, które mogą pomóc twórcom w zarabianiu w portalach i budowaniu swojej marki.

Na Instagramie pojawi się program partnerski. Dowiadujemy się, że opcja ma ułatwić twórcom znajdywanie nowych produktów, które mogliby pokazać obserwującym i na tym zarobić. Platforma wyjaśnia, że w momencie, kiedy dany użytkownik Instagrama trafi na post, który zawiera otagowany produkt, zobaczy napis „kwalifikuje się do prowizji”, co sugerować będzie, że zakup towaru „wspiera twórcę”, który o nim wspomina.

 Źródło: about.instagram.com

Portal wyjaśnia, że funkcja ułatwi użytkownikom robienie zakupów bezpośrednio od twórców, których obserwują, i nagrodzi w ten sposób osoby, które udostępniają dane produkty. Dodatkowo ma to dać markom nowy sposób nawiązywania współprac z influencerami.

Oprócz tego twórcy, którzy mają już własne linie produktów, mogą teraz, oprócz profilu biznesowego, połączyć swój sklep z osobistym profilem. Dzięki temu będą mogli wyświetlać i sprzedawać produkty bezpośrednio swoim fanom. Czytamy, że opcja jest już dostępna na całym świecie.

 Źródło: about.instagram.com

Dodatkowo serwis chce wynagradzać w tych, którzy mają wywierają znaczący wpływ na obserwatorów, m.in. przy wykorzystaniu odznak w usłudze Live. Co więcej, Facebook uruchamia Stars Challenges – ma to ułatwić twórcom zarabianie na Facebooku, jeśli np. osiągną wyznaczony cel. (kd)

Źródło:

about.instagram.com, New ways for creators to make a living, 8.06.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin