Facebook jak pole doświadczalne

dodano: 
26.05.2014
komentarzy: 
0

„Zastanawiałeś się, jak mógłby wyglądać profil, którym się zajmujesz, gdyby prowadził go np.: Yuri Drabent z Lubię to, Grzegorz Marczak z Antyweb.pl czy Karolina Liberka z MwP? Charakter osoby, która zajmuje się fanpage’em ma bezpośredni wpływ na to, jak dany profil wygląda w rzeczywistości” – stwierdził Paweł Kocon z Fun in Design.

Dużo zależy od administratora profilu. Jest introwertykiem czy ekstrawertykiem? Lubi eksperymentować czy trzyma się zasad poprawności politycznej? Jeśli firma stawia na ekspresję, barwność oraz duże zaangażowanie odbiorców, to warto dobrać Social Media Managera, który nie będzie bał się eksperymentować. Można jeszcze urozmaicić profil oddając opiekę nad fanpage’em (co jakiś czas) innej osobie z firmy. „Czasami zamieniamy się rolą admina i przez tydzień albo miesiąc publikacją postów zajmuje się osoba, która na co dzień zajmuje się czymś innym, np.: obsługą klienta i ma zupełnie inną osobowość niż ja. Wyniki będą ciekawe” – twierdzi Kocon. (kg)

Źródło:

Marketing w praktyce, Gibka strategia na fejsie, Paweł Kocon, 1.05.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin