W 3 kwartale tego roku Facebook zanotował ponad 2 miliardy dolarów przychodu – o 59 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. W działalności firmy coraz większą rolę odgrywa mobilna wersja Facebooka. Według stanu z 30 września przynajmniej raz w miesiącu korzystało z niej ponad 870 mln użytkowników.
Łączna liczba użytkowników aktywnych przynajmniej raz w miesiącu (MAU) wyniosła 1,19 mld (18 proc. wzrostu w porównaniu rok do roku). Wśród nich 728 mln korzystało z Facebooka codziennie (DAU). We wrześniu średnia liczba osób codziennie korzystających z mobilnej wersji serwisu wyniosła 507 mln.

You will find more statistics at Statista
Mobilny Facebook jest również coraz istotniejszym źródłem przychodów. Serwis ten z reklam pozyskał w 3 kwartale tego roku 1,8 mld dolarów (66 proc. wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku). Blisko połowa tej kwoty (49 proc.) pochodziła z reklam w wersji mobilnej. W II kwartale tego roku odsetek ten wyniósł 41 proc. (ks)


