.

 

Facebook startuje z drukowanym magazynem o tematyce biznesowej

dodano: 
28.06.2018
komentarzy: 
0

Facebook wkracza na rynek prasowy i startuje z własnym drukowanym magazynem „GROW” o tematyce biznesowej, skierowanym do właścicieli firm – informuje wersm.com. Czasopismo jest kwartalnikiem i na tę chwilę dostępne będzie tylko w Wielkiej Brytanii.

Jak czytamy, magazyn wysyłany jest bezpośrednio do firm marketingowych oraz dystrybuowany w salonach biznesowych na wybranych brytyjskich lotniskach oraz dworcach, by dotrzeć do jak najszerszego grona specjalistów. Jak pisze źródło, „GROW” nie zawiera żadnych reklam i jest bezpłatny.

Magazyn GROW by Facebook

Źródło: twitter.com/DenmaurPaper

Leila Woodington, szefowa marketingu biznesowego Facebooka na północną Europę, nie nazywa „GROW” czasopismem, lecz programem biznesowym, który ma pomóc liderom w rozwoju ich firm. „Zdajemy sobie sprawę, że (oni – przyp. red.) nie mają zbyt wiele czasu na czytanie długich artykułów w pracy, więc stworzyliśmy magazyn przeznaczony do pożytecznego spędzania czasu w podróży” – źródło cytuje wypowiedź przedstawicieli portalu społecznościowego.  

Jak zauważa wersm.com, Facebook unika określania „GROW” magazynem – na każdym kroku zaznacza, że jest to „program marketingowy”. Być może – pisze autor tekstu Geoff Desreumaux – firmie Marka Zuckerberga nie zależy, by stać się nowym graczem na rynku prasowym. (jg)

Źródło:

wersm.com, Facebook Is Launching A Print Magazine For Business Leaders, Geoff Desreumaux, 25.06.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin