Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook testuje posty „tylko dla subskrybentów”. facebook testuje nową opcję, która umożliwiłaby twórcom publikowanie wpisów „tylko dla subskrybentów” na określony czas – pisze socialmediatoday.com. jonah manzano, na swoim profilu na twitterze, udostępnił zrzut ekranu, który pokazuje, że facebook daje trzy opcje publikacji do wyboru. użytkownik może udostępnić subskrybentom post na 24 godziny, 48 godzin lub na tydzień, zanim będzie on dostępny dla wszystkich – czytamy. źródło: twitter.com/jonah_manzano. źródło zauważa, że meta wciąż dąży do zwiększenia atrakcyjności facebooka jako serwisu dla twórców. platforma na razie nie zdradza, kiedy nowa opcja będzie oficjalnie dostępna – czytamy dalej. (bs).
Facebook testuje nową opcję, która umożliwiłaby twórcom publikowanie wpisów „tylko dla subskrybentów” na określony czas – pisze socialmediatoday.com.
Jonah Manzano, na swoim profilu na Twitterze, udostępnił zrzut ekranu, który pokazuje, że Facebook daje trzy opcje publikacji do wyboru. Użytkownik może udostępnić subskrybentom post na 24 godziny, 48 godzin lub na tydzień, zanim będzie on dostępny dla wszystkich – czytamy.

Źródło: twitter.com/jonah_manzano
Źródło zauważa, że Meta wciąż dąży do zwiększenia atrakcyjności Facebooka jako serwisu dla twórców.
Platforma na razie nie zdradza, kiedy nowa opcja będzie oficjalnie dostępna – czytamy dalej. (bs)