.

Facebook testuje posty „tylko dla subskrybentów”

dodano: 
28.09.2022
komentarzy: 
0

Facebook testuje nową opcję, która umożliwiłaby twórcom publikowanie wpisów „tylko dla subskrybentów” na określony czas – pisze socialmediatoday.com.

Jonah Manzano, na swoim profilu na Twitterze, udostępnił zrzut ekranu, który pokazuje, że Facebook daje trzy opcje publikacji do wyboru. Użytkownik może udostępnić subskrybentom post na 24 godziny, 48 godzin lub na tydzień, zanim będzie on dostępny dla wszystkich – czytamy.

Źródło: twitter.com/jonah_manzano

Źródło zauważa, że Meta wciąż dąży do zwiększenia atrakcyjności Facebooka jako serwisu dla twórców.

Platforma na razie nie zdradza, kiedy nowa opcja będzie oficjalnie dostępna – czytamy dalej. (bs)

Źródło:

socialmediatoday.com, Facebook Tests ‘Subscribers Only’ Posts to Enhance Creator Offering, 27.09.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin