Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook testuje reakcję z symbolem koronawirusa. facebook zastanawia się nad wprowadzeniem nowej reakcji związanej z covid-19 – podaje mashable.com. obecnie serwis społecznościowy pozwala odpowiadać na posty za pomocą sześciu emoji – „lubię to”, „super”, „ha ha”, „wow”, „przykro mi” oraz „wrr”. o testach nowej reakcji jako pierwsza poinformowała na twitterze jane manchun wong. jak zauważa źródło, przycisk wyglądem przypomina naklejkę akcji #stayhome, która zachęca do pozostania w domu w czasie pandemii. ten sam symbol pojawia się również w zakładce „explore”, w której pojawiają się najnowsze informacje związane z koronawirusem. źródło: twitter.com/wongmjane. facebook potwierdził testy nowej opcji serwisowi mashable.com, ale odmówił podania terminu jej wprowadzenia. źródło zastanawia się również, dlaczego użytkownicy mieliby korzystać z przycisku tego typu – mogłoby to być wykorzystane jako sposób na wyrażenie emocji związanych z pandemią, jak niedowierzanie lub solidarność. portal społecznościowy nie zdecydował się jednak udzielić informacji także na ten temat. (ak).
Facebook zastanawia się nad wprowadzeniem nowej reakcji związanej z COVID-19 – podaje mashable.com. Obecnie serwis społecznościowy pozwala odpowiadać na posty za pomocą sześciu emoji – „Lubię to”, „Super”, „Ha ha”, „Wow”, „Przykro mi” oraz „Wrr”.
O testach nowej reakcji jako pierwsza poinformowała na Twitterze Jane Manchun Wong. Jak zauważa źródło, przycisk wyglądem przypomina naklejkę akcji #StayHome, która zachęca do pozostania w domu w czasie pandemii. Ten sam symbol pojawia się również w zakładce „Explore”, w której pojawiają się najnowsze informacje związane z koronawirusem.

Źródło: twitter.com/wongmjane
Facebook potwierdził testy nowej opcji serwisowi mashable.com, ale odmówił podania terminu jej wprowadzenia. Źródło zastanawia się również, dlaczego użytkownicy mieliby korzystać z przycisku tego typu – mogłoby to być wykorzystane jako sposób na wyrażenie emocji związanych z pandemią, jak niedowierzanie lub solidarność. Portal społecznościowy nie zdecydował się jednak udzielić informacji także na ten temat. (ak)