wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościFacebook ułatwi firmom kontakt z konsumentami przez Messengera

Facebook ułatwi firmom kontakt z konsumentami przez Messengera

Przedstawiciele Facebooka poinformowali o powstaniu specjalnej wtyczki Messengera oznaczonej symbolem 2.2, która ma pomóc firmom w dotarciu do klientów. Dzięki niej marka może rozmawiać z klientami przez stronę internetową i aplikację Messenger i płynnie przechodzić między konwersacjami bez utraty historii i kontekstu rozmowy – czytamy na messenger.fb.com. 

Wtyczka ma obsługiwać aktualne funkcje platformy, takie jak płatności (na terenie krajów, w których ta opcja jest dostępna) czy multimedia. 

Firmy, które jako pierwsze będą korzystać z nowej opcji, to: Adore Me, Air France, Argos, Aviva (Eurofil), Bodeaz, Elfy, Goibibo, Keto Mojo, KLM, Mermaid Pillow, Spoqa, Total Activation, Volaris i Zalando.

Zespół Messengera zachęca do zapisania się na specjalną listę osób, do których zostaną wysłane powiadomienia w momencie, kiedy wtyczka będzie już szerzej dostępna. 

Szczegółowy opis nowej funkcji można znaleźć na stronie. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj